zijwindschermen

• tonnie

ik heb de windschermen ook bij dp gekocht en als pakket laten versturen (is wel wat duurder maar toch veiliger ) met t monteren ging de rechtervoorruit wat moeilijk dicht en na contact hierover kon ik ze terug sturen en mn geld terug krijgen echter na enig improviseren ( zie bericht in windschermen) toch gelukt en ze bevallen prima ,dus voor mij geen negatieve dingen tov dp

ps lien hoe zijn ze verzonden ?

• Lien78

Ik heb het al in mijn eigen topiv gemeld, maar hier dan nogmaals: je kent me niet, je kunt duidelijk niet lezen, dus post niet van die domme dingen, graag. Het scherm was kapot bij levering, dus ik heb 'm niet kúnnen monteren. DP heeft me gewoon iets stuks geleverd, en dat geeft niet, dat kán gebeuren. Maar ze willen het niet in orde maken met me, en dáár ben ik boos over (en terecht).

Dus fijn dat het bij u wel goed is gegaan, maar dat zegt toch echt niks over wat bij een ander fout kan gaan? Ik vind het dus een domme reactie van u, sorry.

• HenkM

Ook ik heb al geschreven dat mijn setje perfect is aangekomen (tu) .

Tevens is het m.i. erg lastig om de schermpjes kapot te breken tijdens montage. Tijdens verzenden kan ik me wel voorstellen dat er iets mis gaat (zwaar artikel er op gooien of zo).

Lien78 geeft aan dat hij / zij de schermpjes kapot geleverd heeft gekregen en ik zie dan ook geen enkele aanleiding om hieraan te twijfelen. De after-sales afhandeling van DIT geval lijkt me wel degelijk te kort geschoten (td) .

• Lien78

Hoi Tonny, ze waren in een grote, stevige, langwerpige doos verzonden. Als pakket dus. Dat DP aangeeft dat het als brievenpost zou kunnen, is echt onzin: dat past heus niet.

Er was er dus één stuk, en aan TNT heeft het vast niet gelegen, want de doos was wel heel. En de overige schermen ook.

Dat DP aangeeft dat ik een montagefout gemaakt heb (terwijl je ene kapot scherm niet kunt monteren, denk ik?), vind ik ook raar: knappen die dingen zomaar overmidden dan bij monteren? De overige 3 gingen er heel makkelijk in, geen enkel probleem. Dus kapot gaan bij montage; wat doe je dan fout?

Al met al lost DP het probleem dus niet voor me op, wat een kwalijke zaak is. Ze reageren ook niet meer op de mail, wat ik hoogst onbeschoft vind. Ik heb ook een zaak, en als ik zo met mijn klanten omga, houd ik niemand over (en terecht). Vind het dus raar dat zij dit al diverse keren hebben gedaan (zie mijn topic over slechte ervaringen met hen), en er gewoon mee wegkomen.

• Frank

Lien78 Schreef:

——————————————————-

> Hoi Tonny, ze waren in een grote, stevige,

> langwerpige doos verzonden. Als pakket dus. Dat DP

> aangeeft dat het als brievenpost zou kunnen, is

> echt onzin: dat past heus niet.

>

> Er was er dus één stuk, en aan TNT heeft het

> vast niet gelegen, want de doos was wel heel. En

> de overige schermen ook.

>

> Dat DP aangeeft dat ik een montagefout gemaakt heb

> (terwijl je ene kapot scherm niet kunt monteren,

> denk ik?), vind ik ook raar: knappen die dingen

> zomaar overmidden dan bij monteren? De overige 3

> gingen er heel makkelijk in, geen enkel probleem.

> Dus kapot gaan bij montage; wat doe je dan fout?

>

> Al met al lost DP het probleem dus niet voor me

> op, wat een kwalijke zaak is. Ze reageren ook niet

> meer op de mail, wat ik hoogst onbeschoft vind. Ik

> heb ook een zaak, en als ik zo met mijn klanten

> omga, houd ik niemand over (en terecht). Vind het

> dus raar dat zij dit al diverse keren hebben

> gedaan (zie mijn topic over slechte ervaringen met

> hen), en er gewoon mee wegkomen.

kan het topic niet vinden???

• tonnie

zie deze eerdere berichten in dit forum,

oa,

ik heb ze inmiddels in mn bezit maar na eerst rechterportier van n scherm te hebben voorzien deze maar weer verwijderd omdat het raam niet meer wou sluiten en de motor van de ramen niet kapot wil hebben,ik zie dus maar af van de schermen ,hebben de anderen hier geen last van , ze zijn dus nu in de aanbieding , merk heko

hallo,

uiteindelijk toch gelukt, maar rechts was de glijruimte voor de ruit iets minder daarom liep deze vast,heb de ruimte iets proberen op te rekken en vervolgens met wat siliconen spray glad gemaakt loopt nu iets makkelijker

• ger 52

Wil ook zijschermen kopen, bij DP parts zijn ze goedkoop, Pools fabrikaat? bij LZ Parts, leverancier van allemaal origineel of beter kosten ze van het merk Climair voor 58 euro en achter 38 euro. Wel iets duurder, maar van hoogwaardige kwaliteit. 3 mm dik. Is de meerprijs te rechtvaardigen? Van DP parts hoor ik verschillende verhalen, als goed tot niet bereid zijn klachten op te lossen. Wie heeft ervaring met de duurdere versie?

• marc

Hallo iedereen,

Heb een vraagje over die windschermen voor mijn dacia duster

Heb nogal wat last van windgeruis bij het rijden,is het met een windscherm minder of opgelost,je hoort het vrij goed ruisen aan de bovenste stijl van de deur en waar het raam in de bovenkant van de deur gaat.

Iemand ervaring mee ?

Bedankt

groetjes

• Barrabas

Op ebay nog goedkoper.Maar van dp weet ik nu wel dat ze perfect passen,de perfecte kleur hebben en in 10 min. geplaatst zijn.:)

(de Renault/Duster-dealer was er zelfs jaloers van)

• ed

Zie de schermpjes om mijn witte Duster. Staat wel mooi en geeft geen problemen met elek. ramen voor- en achter. Hoop dat de link goed is…