zijwindschermen

• motorboom

Heeft iemand al de ervaring dat na enige tijd gebruiken de ramen vol kleine krasjes komen te zitten van het schuiven langs het scherm?

Of schuift het raam vrij langs het scherm?

• mcvjournaal

De zijwindschermen zitten bij mij ruim twee jaar op de auto, maar van krasjes op het raam is mij niets bekend (of het is me nooit opgevallen).

Zie: http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/01/01/montage-windschermen/

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• DerRudy

motorboom Schreef:

——————————————————-

> Heeft iemand al de ervaring dat na enige tijd

> gebruiken de ramen vol kleine krasjes komen te

> zitten van het schuiven langs het scherm?

> Of schuift het raam vrij langs het scherm?

Ik woon in een nieuwbouw wijk, dus aan zand geen gebrek hierdoor zitten op mijn ramen inderdaad kleine krasjes.

Ik denk dat je dat op de lange duur niet kan voorkomen, had dit ook bij mijn vorige auto.

mgr

Ruud

• arno vd Veer

Ook hier na één jaar zitten er inderdaad kleine korte krasjes op de ruit.

het is eigenlijk niet zo vreemd ook, want de ruit schuift erg stijf langs de windschermen, dus

vuil of zand ertussen dan is het zo gebeurd. Ondanks dat zou ik ze niet willen missen.

Het is heerlijk te rijden met minder wind lawaai als ze op een kiertje staan. En bij ons is het grote voordeel

dat alle 4 ramen op een kier staan als de hond in de auto wacht als wij de boodschappen doen.

groeten Arno.

• HenkM

Idem en kan ik me helemaal bij aansluiten (ook al hebben we geen hond).

• Enrique

Heb ook de stoute schoenen aangetrokken om zijwindschermset voor mijn Duster te kopen, ben aan het zoeken geweest op google en kwam bij Laudorshop terecht.

Netjes een aanbieding gekregen, prijs zeer interessant voor volledige set alle portieren, was ca 32,95 all in kwijt, dus btw en verzendkosten, super gewoon.

Via ideal besteld , waren op voorraad en netjes verpakt ontvangen, en gemonteerd. Misschien een idee ?? (tu)

• Enrique

HI Addy,

Ja, ik ben het met je eens, en heb ze ook bij die laudorshop besteld, en super prijs, heko kwaliteit, dus goede pasvorm, ben helemaal tevreden