kan maar niet wennen

• Lo-rider

Hoi,

Het is niet anders. Ik kan er maar niet aan wennen. Na 11 maanden MCV rijden gaat mogelijk het doek voor m vallen. Ik mis heeel heel erg mijn hogere zit die ik in m’n voorgaande auto had. De Scenic had ik gekocht juist vanwege zijn erg hoge zit , en die eis dat ik wat hoger wilde zitten komt voort uit mijn motor verleden. Ook bij mijn motorfietsen had ik altijd een vrij hoge zit en daardoor voor mijn gevoel meer overzicht over het verkeersbeeld. De MCV is een zeer lovenswaardige auto en rijdt op zichzelf uitstekend. Het ligt niet aan de auto ,maar aan mijn gevoelsbeleving.

Ik blijf wel het prikbord volgen omdat ik dat erg leuk vond en vind. Mochten er gegadigden zijn voor m’n MCV kijk dan op MP.

Groet , Elfred

• HenkM

Elfred,

Wat jammer, in ieder geval succes met de verkoop van je MCV en zoektocht naar een andere auto.

• Remco Jan

Ik hoop voor je dat je hem voor een beetje leuke prijs kan doorverkopen, anders is het een duur experiment geweest.

Een paar jaar terug heb ik de 1 jaar oude Daihatsu Cuore van mijn moeder verkocht, en daar kregen we toen heel weinig voor omdat de nieuwprijs al vrij laag was zodat de meeste mensen toch maar voor een nieuwe kozen. Ik kan me voorstellen dat dit bij Dacia ook het geval is.

• elfred

Hoi,

Dank je wel Henk , we moeten hier thuis er ook heel erg over brainstormen.

What next ???

• elfred

Hoi,

“Ik hoop voor je dat je hem voor een beetje leuke prijs kan doorverkopen, anders is het een duur experiment geweest. ”

dat hoop ik ook Remco. Er worden er tweedehands nog niet veel aangeboden. En als 7-zits is die ook als occassion nog steeds uniek t.o.v. de andere merken. En hij zit boordevol met extra's. En voor de meeting leverbaar. :)

groet , Elfred

• Remco Jan

Het belangrijkste argument zou de levertijd moeten zijn denk ik, want ik neem niet aan dat je hem voor ieder bedrag weg doet.

Als ik naar mezelf kijk zou een 7p Laureate zo ik voor een gebruikte maximaal rond de 10 a 11.000 euro mogen kosten. Als er meer gevraagd wordt zou ik eerder een nieuwe bestellen.

• elfred

Hoi,

“ maximaal rond de 10 a 11.000 euro mogen kosten”

Voor dat bedrag koop je geen MCV occassion .Bij een partikulier niet en bij een dealer ook niet. Maar bedankt.

groet , Elfred

• ad

ik heb de mijne o.a. gekocht vanwege zijn hogere ziplaats.

voor mij is het de perfecte hoogte.ik had eerst een toyota avensis

maar vanwege rugklachten op zoek gegaan naar een andere auto

met een hogere zitplaats en een betere instap. ik zit nu veel rechter. jammer dat je er niet aan kunt wennen.

in ieder geval veel plezier met je andere auto.

groet ad

• elfred

Hoi,

“in ieder geval veel plezier met je andere auto.”

Dank je wel Ad. Dat wordt nog een harde dobber.

groet , Elfred.

• De Frans

is het niet mogelijk je stoelbevestiging te verhogen? Misschien is het voorbeeld van

Stoelaanpassing voor lange bestuurders (www.dacialoganmcv.nl/?p=1441) bruikbaar maar dan met dikkere strippen. Is maar een idee!