Beste Elfred ik weet niet of ik zo brutaal mag zijn maar dit wist je toch ook al toen je een proefrit bent wezen maken.
Of kom je er nu pas achter wel een beetje laat he na 11 maanden.
Wat ook misscjien een oplossing voor je is , zoek een auto op die en stoel mechanisme heeft die in hoogte verstelbaar is deze vind je meestal in een Opel dan hoef je alleen maar de rails er af te halen en je stoel op de verstelbare railss te plaatsen als de auto je voor de rest goed bevalt denk hier dan eens even over na , zal altijd minder kosten als een nieuwe auto en misschien kan je dat zelf wel doen of wil de garage je wel helpen waar je hem gekocht hebt.
Ik kan me volledig bij Kees aansluiten,je hebt destijds een proefrit gemaakt en toen besloten de auto te nemen. Blijkbaar was toen de beleving goed.
Ik zou er nog eens heel goed over nadenken, want het is doodzonde om zo'n prachtige wagen aan de kant te doen.
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je bij een bepaald gevoel een besluit neemt.
Het goede weer zit er nu aan te komen, rijdt eens een paar dagen met ALLEBEI de voorportierramen open, zodat het flink waait in de MCV, misschin krijg je dan weer een beetje het motorgevoel en zeg je bij jezelf, ach hij is zo slecht nog niet. elfred schreef:
>
> Hoi,
>
> Het is niet anders. Ik kan er maar niet aan wennen. Na 11
> maanden MCV rijden gaat mogelijk het doek voor m vallen. Ik
> mis heeel heel erg mijn hogere zit die ik in m’n
> voorgaande auto had. De Scenic had ik gekocht juist
> vanwege zijn erg hoge zit , en die eis dat ik wat hoger wilde
> zitten komt voort uit mijn motor verleden. Ook bij mijn
> motorfietsen had ik altijd een
> vrij hoge zit en daardoor voor mijn gevoel meer overzicht
> over het verkeersbeeld. De MCV is een zeer lovenswaardige
> auto en rijdt op zichzelf uitstekend. Het ligt niet aan de
> auto ,maar aan mijn gevoelsbeleving.
> Ik blijf wel het prikbord volgen omdat ik dat erg leuk vond
> en vind. Mochten er gegadigden zijn voor m’n MCV kijk dan op
> MP.
>
> Groet , Elfred
Troost je Elfred er zijn echt mensen die het WEL begrijpen (hier nog een motorrijder :-) ).
Vanuit de Laguna was de overstap naar de MCV ook effe wennen, het is nu eenmaal een andere auto. Ik moest dus wennen aan de hogere zit in de MCV en dat is in mijn geval gelukt, in jouw geval de andere kant op blijkbaar niet. :-( .
Aangezien ik ook nogal eens in een “busje” heb gereden kan ik me je gevoel prima voorstellen.
Ik heb wel nog een tip voor de aanschaf van je volgende voertuig: laat Ferrari's, Lambo's e.d. maar links liggen :-) .
Nogmaals: succes
hans(jaapaap) schreef:
>
> Kees ik lees die opmerkingen van jou geheel anders dan Elfred
>
> Ik zie jou opmerking als TJA DAT IS BALEN DAT JE ER ZO LAAT
> ACHTERKOMT en Elfred ziet die opmerking als HEJ
> STOMMELING
> Elfred baalt natuurlijk flink dat iedereen de auto super
> blijft vinden maar hij niet en dan klinkt kritiek iets
> heftiger door als een persoonlijke aanval ,terwijl jij het
> niet zo bedoeld hebt. Je verontschuldigd je zelf nog met
> Beste Elfred ik weet niet of ik zo brutaal mag zijn.
>
> Schrijven in een advokatentaal die maar voor 1 uitleg kan
> worden gezien is erg moeilijk .
Ook ik heb het zo bedoeld, vandaar mijn opmerking over de ramen open, maar ja, het is inderdaad moeilijk iemand die (eigenlijk al) een besluit heeft genomen “terug te kletsen”
Hoi Hans,
“Elfred baalt natuurlijk flink dat iedereen de auto super blijft vinden”
Ik heb de hele auto nog nooit afgekraakt. Zal ik ook nooit doen. de auto opzich is ook super. En ik baal ook niet. : )
Ik kan alleen niet wennen aan het feit dat ik een stuk overzicht mis t.o.v. mijn vorige vervoersmiddelen , en dat had ik niet verwacht. That's it.
Het ligt aan mij. En dat is zelfkritiek. Zouden meer mensen moeten hebben. En dit is niet richting jou hoor Hans, gewoon in z'n algemeenheid.
groet , Elfred
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?