Toen we onze Dacia bestelde bij de dealer hebben we gelijk een trekhaak besteld. Is het dan normaal dat er geen nummerplaat bij geleverd wordt?
Mijn lauréate werd ook zonder nummer plaat afgeleverd.
Toen ik de verkoper erop wees dat er een witte kenteken plaat bij hoorde werd deze alsnog gratis geleverd.
Helaas kan ik de trekhaak niet gebruiken omdat de bekabeling volgens de werkplaats op backorder staat.
Ik heb de auto nu twee weken in mijn bezit en ben toch wel een beetje pist dat dit niet geregeld is.
Bij bestelling begin februari gelijk opgegeven, evenals extra sleutel en extra 12 volt aansluiting achterin dit alles is nog steeds niet gerealiseerd.
Is dit normaal?? denk het niet.
Ben gisteren terug gegaan met de vraag waneer dit gedaan zou worden, dit wist men nog niet.
Onze dealer zei zelf dat er bij de trekhaak een witte nummerplaat besteld werd, wij hadden daar zelf geen erg in, vanwege het spannende feit dat we voor het eerst een nieuwe auto kochten. Dus sommige dealers zijn wel oplettend. Maar wij kregen bijvoorbeeld geen bloemen en zelfs geen bakje koffie toen we de Dacia ophaalden, wel zat het kenteken gegraveerd op alle ruiten. Maar die bloemen en de koffie interesserden ons uiteindelijk ook niets als we maar met onze Dacia konden gaan rijden!
Wij hebben ook geen nummerbord gekregen. Ook totaal niet bij stilgestaan. De caravan heeft een eigen nummerbord dus daar is het niet voor nodig. Als we ooit een fietsendrager willen gebruiken is er wel een nodig natuurlijk. Verder blijft het wel spannend of alles goed aangesloten is. Dat kunnen we pas controleren als de caravan achter de auto gaat. Helaas duurt dat nog even.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?