Frappant!

Vergelijkbare ervaringen… Autohaag Zeeuw is absoluut in staat op een werkelijk bijzonder keurige manier extra aansluitingen, verlichting, etc. te monteren (zeker lof, daar ook voor) mits (en dat is echt heel belangrijk!) je zelf van te voren extreem duidelijk communiceert wat je wilt (anders kan er achteraf inderdaad teleurstelling en discussie ontstaan over details in uiterlijk, plaatsing en functioneren…).

Ook ik heb bij de laatste 2x dat ik hen moest verlaten zonder m'n eigen MCV, echt absoluut keu-ri-ge en (zelfs in de brandstof!) gratis leenauto's meegekregen (1x MCV 7-zits 1.6 16v Laureate; 1x nieuwe Kangoo 1.6 16v Expression behangen met extra's, beide nauwelijks 1000km op de teller…).

Maar ook bij mij is het allemaal begonnen met het gewoon veel te laat bestellen van de dealer-accessoires en extra's die ik verreweg grotendeels al rond de jaarwisseling (auto kwam eind februari bij de dealer aan…) gecommuniceerd had. Oorzaak ligt in (te) lange communicatielijnen tussen verkoop (verkopers die maar van vestiging blijven verwisselen!), ‘balie’, werkplaats, etc. …

Toch durf ik te zeggen dat als ik van begin af aan te maken zou hebben gehad met Delfgauw-verkoper Hans Vennix (absoluut bijzonder sympathieke, professionele man, die afspraken nakomt en zelf terugbelt), zaken anders gelopen zouden zijn. Wel lof voor deze verkoper, dus!

Reginald