Nummerbord bij trekhaak

• Oscar

Auto Haag Zeeuw, dat vermoeden had ik al, gaat regelmatig iets mis bij bestelling en aflevering van een Dacia. :-(

Altijd overal zelf achteraan gaan, anders duurt het weken tot maanden.

Neemt niet weg dat ik met mijn MCV zeer tevreden ben. :-)

Groetjes, Oscar.

• Corry

Misschien scheelt het per vestiging.

Bij ons in delfgauw hebben we toch goede ervaringen.

Door dit forum kwamen we erachter dat de ruiten gegraveerd moesten worden en dat was dus niet gedaan.Maandag gebeld en hij zou de stickers daarvoor bestellen.Gisteren belde ze netjes op dat het er was,en ik zou vandaag terug gaan om een klein krasje weg te laten polijsten dus zouden ze gelijk de ruiten graveren.Ik kon er op wachtten met een bakkie koffie zei hij nog.Zo dus even langs.

Hele aardige verkoper daar.

Dus ja ach..overal is er wel wat denk ik.

Tis ook leuk om de goede ervaringen te vermelden,want ik merk wel dat klagen vaak makkelijker gaat dan de leuke dingen vertellen.

(niet rot bedoelt hoor ;-) )

• Oscar

Beste Corry, ik ben blij dat het bij een hoop klanten van Auto Haag Zeeuw wel goed gaat. Soms gaat het ook in Delftgouw behoorlijk mis. Denk maar aan het verhaal van Reginald P.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2350&i=14043&t=14043

Groetjes, Oscar.

• robbr

Wij hebben bij Zeeuw Delfgauw ook goede ervaringen. Trekhaak met nummerplaat geleverd, zonder te vragen.

• Jan

Afgelopen week de DACIA opgehaald.

Ik heb er af fabriek geen tekhaak onder laten zetten vanwege de mijn inziens hoge prijs van de dealer.

Later bedcaht ik dat een witte plaat net zo makkelijk mee geleverd kon worden met de gele van de auto. Dit gemeld dat ik dat wilde hebben.

niet over een meerprijs gesproken. Wat bleek gratis extra geleverd.

Dat is nu service.

• dirky dacia

Corry, ik ben het met je eens, je wordt hier in ieder gaval naar behoren te woord gestaan, indien noodzakelijk. Ben om nog iets af te handelen keurig gebeld, en op de hoogte gehouden van het proces.

PS de auto was er keurig met de afgesproken 8 weken.

• Reginald P.

Ach…

Delfgauw.

Als ‘t mis gaat, gaat ’t mis en dan mag dat gemeld worden. En bij mij GING 't inderdaad FLINK mis. Niets meer of minder dan dat. Mijn verhaal was opluchtend voor mij en informatief voor anderen, was mijn insteek.

Nu het goede: de uiteindelijke aflevering van de auto is correct en bijzonder vriendelijk verlopen; de auto stond er zonder meer keurig en uitermate fris gepoetst bij, en de kleine puntjes daarna (rammeltje hoofdsteun, loskomende windschermpjes achter en nog 'n klein dingetje hier of daar) zijn vervolgens alsnog vlot, vriendelijk en bijzonder service-gericht opgelost. Afspraken volledig nagekomen en IK hoefde niet te bellen; zij belden MIJ. Prima leenauto ook. Ik ben tevreden. En met de auto HE-LE-MAAL!!

:)

Reginald

PS: maarreh… geen witte kentekenplaat bij de trekhaak, overigens…

:D

;)

• Corry

eind goed,al goed :-) :-)

ps ook bij ons geen wit nummerbord.

• Oscar

Oh ja, ik heb ook geen witte nummerplaat.

:-) Oscar :-)

• Lauréate

update levering bedrading trekhaak.

op donderdag de 24e is er een draadboom voor de trekhaak gemaakt en gemonteerd door de dealer (Autohaag De Zeeuw).

Ook is er een twaalf volt aansluiting gemonteerd door de dealer, deze is netjes weggewerkt alleen jammer dat het een zwart afdekkapje is hierdoor valt hij nogal op.

Heb die dag wel een nieuwe Clio te leen gehad zonder hiervoor te moeten betalen met hun excuus en de volgende mededeling.

Dat de levering vanuit Frankrijk stagneert van onderdelen die op Back order staan.

De tweede sleutel is er ook nog steeds niet, ook deze laat op zich wachten.

jammer maar de dealer kan er ook niets aan doen.

Krijg wel meer begrip hiervoor, alleen duurt het wel lang voor dat alles wat bij de bestelling/aankoop is mee besteld en betaald nog niet is gerealiseerd