watssound WS-164B

  • Avaka

    Ja dat kan kloppen. Je bedoeld zo'n adaptertje van SD naar USB denk ik? Je maakt dan gebruik van de USB aansluiting. Die heeft geen beperking.

    Op zich een goede oplossing. Nadeel is dat die USB stick / adapter zo'n eind uitsteekt. Je zit er als passagier zo tegen aan met je knie.

    Verhaal hierboven gaat over losse SD kaartjes die in het SD-slot worden gestoken. Dan ben je ‘beperkt’ tot 2Gb.

  • Allanoon

    Hmmm ……………… MicroSD kaartjes zijn zelfs tot 16 Mb verkrijgbaar incl. adapter om deze in een gewoon SD-slot kwijt te kunnen.

  • LED-Lightning

    In plaats van 2 MB bedoel je neem ik aan 2 GB? Dit geldt overigens alleen voor FAT16

    FAT32 kan meer aan. Maximale bestandsgrootte is 4 GB, en kan maximaal 2 TB groot worden.

    Wie weet ligt het probleem met de grotere geheugenkaartjes wel aan het type filesystem (FAT32/NTFS(weet niet of dit voor geheugenkaartjes wordt gebruikt)) dat is gebruikt? Ik heb zelf geen Wattsound maar het zou eventueel kunnen.

  • Avaka

    Als jij het probeert en het werkt dan hoor ik dat graag.

    Zou natuurlijk fantastisch zijn als we de WS op zo'n manier ‘voor de gek’ zouden kunnen houden.

  • HenkM

    Led gaat helaas niet lukken, Vanaf 4Gb staat ook SDHC op de kaartjes. Als een lezer of apparaat hier niet compatibel mee is dan gaat het niet werken.

    Kijk hier eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart

  • Fred Portier

    Allemaal bedankt voor jullie welwillende reactie, ik heb e.e.a. niet afgewacht en de radio bij het kruidvat mogen inleveren en mijn geld terug gehad.

    Het was volgens mij een sofware fout , eerst heeft het wel goed gewerkt maar na een langetijd mijn SD card en USB stick niet meer gebruikt te hebben kwam het niet meer tot het gewenste resultaat.

    Ik kreeg eenvoudigweg de modeselector niet meer op iets anders dan AUX en CD ,,,,??? Toen was de maat vol en wilde ik mijn geld terug !!

    Nooit meer een apparaat van een onbekend merk !!

  • a.onur

    wil ik graag code van watssound 163 b

  • Avaka

    Als je de code bedoelt om je Bluetooth telefoon aan te melden: ‘8888’

  • marco

    hallo ik had een vraagje,

    ik heb een watssound-164b gekocht een jaar geleden,

    nu wil het geval dat mijn voorfrontje kapot is en het display het niet meer doet.

    nu was mijn vraag kan ik en hoe kan ik evt een nieuw frontje bestellen.

    vriendelijke groet.

    marco v nispen

    0638753052

  • Avaka

    Volgens mij heb je 2 jaar garantie. Advies: even langs de Kruidvat met je aankoopbon en de radio.