watssound WS-164B

  • Daciast

    Hoi Fred,

    Heb je er wel een (ondersteunde) SD kaart in zitten (maximaal 2 GB, geen SDHC). Of een USB stick die correct geformatteerd is en MP3 bestanden bevat? SD/MCC en/of USB worden namelijk alleen getoond als deze ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Heb je ze er wel in zitten, dan is het wellicht een idee om even terug te gaan met de radio, omdat deze dan vermoedelijk een defect vertoond.

  • Allanoon

    http://online.kruidvat.nl/product/53558/Autoradiometbluetooth.html?token=-1

    zie hier

  • Akela Wilmans

    Ben je echt gebonden aan maxinaal 2GB? Waaruit blijkt dat?

  • Avaka

    Dat blijkt uit dat de Watssound alleen SD aan kan. Grotere kaartjes dan 2Gb zijn SDHC kaartjes. Deze kan de WS niet lezen met als gevolg dat de WS crasht en gereset moet worden.

    Ik heb dan ook 3 SD kaartjes van 2Gb in de auto liggen. Dingen kosten toch geen drol en er staan per SD kaartje ongeveer 24 CD's in hoge kwaliteit MP3 op. Dat is genoeg muziek om de Noordkaap heen en terug te rijden. B)

  • Allanoon

    Je hebt ook “gewone” SD kaarten van 2 en 4 Gb. even googelen en………

  • Avaka

    Nog even om het ingewikkeld te maken….. :)

    Volgens mij is 2Gb de max. Groter dan 2Gb gaat niet ivm de geheugen adressering.

    Bij ‘gewone’ SD kaartjes van 4Gb is een truc uitgehaald om dit te omzeilen. De WS kan daar niet tegen.

    Als iemand het nog eens wil proberen dan graag.

  • DerRudy

    Ik denk dat de zg SD kaartjes geformateerd moeten zijn als type FAT en dit gegeven (FAT) heeft een limiet van 2 Gb.

    mgr

    Ruud

  • Akela Wilmans

    Ik heb iemand bij Nokia gesproken, die leek er wat meer af te weten (van Bluetooth). Ik heb hem de hele gebruiksaanwijzing gescand, ik hoop dat er iets uitkomt.

  • chris

    heb 8 gig sd kaartje en 8 gig usb stick van san disc werkt probleemloos

  • chris

    ik heb 8 gig san disk microcruzer usb stick met vervelend lampje erin en een 8 gig sandisk sd kaartje werken allebei probleemloos en zonder lang te hoeven wachten ofzo, ps de cd speler is trouwens ook super slaat werkelijk waar nooit over alleen dan als je hard op je dashboard slaat (bijwijze van spreken dan) ., super tevreden een echte aanrader