watssound WS-164B

  • patjedood

    Ik heb ook een probleem met de bluetooth.

    Ik heb 2 telefoons met een bluetooth functie, een Samsung (eigen telefoon) en een Nokia (werk telefoon).

    Ik heb met allebij de telefoons gezocht naar Bluetooth connect apparaten maar zowel bij de samsung als bij de nokia vinden de telefoons geen WS164

    licht dit aan het apparaat of aan de telefoons?

    mvg,

    Patrick Doodeman

  • jerry

    schroefjes geen probleem, inbouwen vw ook niet, alleen verschil in vooringestelde plug, moet verwisseld worden, wist nu steeds geheugen (staat ook in handleiding)

    degeen die je belt hoort je prima maar ook zichzelf, oplossingen?

    Geluidtechnisch en bluetoothtechnisch (nokia) en voice dailing werkt goed, ivm prijs uiteraard niet verkeerd.

    jerry

    Tevens zend ie je nummer mee als je nummerieke toetsen gebruikt,op telefoon uitstaan, dus bel je vanuit je telefoon via bluetooth zend ie geen nummer en numeriek wel….. wie heeft de oplossing?

    Jan Markt schreef:

    >

    > Ik heb gister een Watssound WS-164B gekocht bij de Kruidvat.

    > (€70,-)

    > Opzich een prima ding leek me, maar bij het inbouwen in mijn

    > Peugeot 106 al verschillende problemen.

    > Hiervoor had een een JVC radio waarbij de radio kabel en ISO

    > stekkers precies aan de andere kant zaten. Ik moet de kabels

    > dus waarschijnlijk verlengen.

    >

    > Nu ik alles had aangesloten wilde ik een CD proberen, deze

    > erin gestopt maar de radio pakt de CD niet helemaal! Hij

    > slikt hem wel, maar de CD blijft hangen als deze nog 2 cm

    > naar binnen zou moeten worden geslikt.

    > Dit leek op een fabricage defect, dus meteen terug naar de

    > Kruidvat waar ik ook meteen een nieuwe meekreeg. (best netjes

    > overigens)

    >

    > Deze ook geïnstalleerd.. en wat denk je? Precies hetzelfde

    > probleem!

    > Hebben hier meer mensen last van? Of weet iemand wat ik

    > hieraan kan doen?

    >

    > Bij voorbaat dank voor uw reactie!

  • Avaka

    De radio onthoudt de laatst aangemelde telefoon. Kom je binnen met een andere telefoon dan moet je die weer als ‘first’ aanmelden.

    Als telefoon 1 aangemeldt is dan moet je om daarna telefoon 2 aangemeld te krijgen wel bewust telefoon 2 opnieuw aanmelden. Anders richt de Watssound zich op de eerder aangemelde telefoon.

    Overigens is dat normaal bij Blue Tooth apparatuur.

  • Avaka

    Echo via de telefoon kan je voorkomen / verminderen door het volume zachter te zetten.

    Volgens mij kan het apparaat vanaf de telefoon zelf geen nummer mee geven. Vanaf de radio wel.

    Deze Watssound radio is geen ‘volwaardige’ carkit maar voldoet verder prima als multi functioneel apparaat.

  • patjedood

    dat begrijp ik, maar mijn probleem is juist dat bijde telefoons de radio niet vinden.

  • Patrick

    Ook ik heb de watssound aangeschaft en ben er tot op heden wel tevreden over. De kwaliteit valt me op alle punten 100% mee.

    Ik heb wel een probleem met de bluetooth functie in combinatie met een Nokia N95-8Gb. Wanneer ik deze voor het eerst koppel met de radio werkt alles en kan ik bellen of gebeld worden via de radio. Maar wanneer ik de verbinding van het eerste gesprek verbroken heb lijkt de carkit functie niet meer te werken.

    Er verschijnt in het display van de radio continu A2DP en een telefoontje plegen is ineens niet meer mogelijk.

    Zijn er meer met dit probleem en belangrijker nog weet iemand de oplossing??

    groetjes,

    Patrick

  • Rudy

    Als je kort op de telefoontoets drukt moet het lampje gaan knipperen, ten teken dat je wilt gaan paren.

    Krijg je dan nog niet je radio gevonden op de telefoon,s?.

    Voor het pairen zal er echt (kort drukken op het telefoontoestje) iets voor moeten gebeuren, anders sta ik naast je in de file en ga over jouw speakers bellen.

    patjedood schreef:

    >

    > dat begrijp ik, maar mijn probleem is juist dat bijde

    > telefoons de radio niet vinden.

  • Rudy

    @Patrick,

    Die A2DP is de melding dat je telefoon als een soort stereo media player (vanuit je 8 GB memory) muziek wilt gaan afspelen.

    Je kan dit uitschakelen door tweemaal kort op het telefoontoetsje te drukken.

    Best wel grappig ik met mijn carkit van ruim € 300 kan dat nog niet eens, toch wel een beetje jaloers.

    mgr

    Ruud

    Patrick schreef:

    >

    > Ook ik heb de watssound aangeschaft en ben er tot op heden

    > wel tevreden over. De kwaliteit valt me op alle punten 100%

    > mee.

    >

    > Ik heb wel een probleem met de bluetooth functie in

    > combinatie met een Nokia N95-8Gb. Wanneer ik deze voor het

    > eerst koppel met de radio werkt alles en kan ik bellen of

    > gebeld worden via de radio. Maar wanneer ik de verbinding van

    > het eerste gesprek verbroken heb lijkt de carkit functie niet

    > meer te werken.

    >

    > Er verschijnt in het display van de radio continu A2DP en een

    > telefoontje plegen is ineens niet meer mogelijk.

    >

    > Zijn er meer met dit probleem en belangrijker nog weet iemand

    > de oplossing??

    >

    > groetjes,

    >

    > Patrick

  • Patrick

    Bedankt voor jouw reactie Ruud,

    Ik ga dit vanmiddag gelijk even uitproberen!

    Persoonlijk zit ik niet echt te wachten op die A2DP ondersteuning ( gebruik de SD kaart wel ) en wil ik de radio dus graag als carkit gebruiken. Zelfs in mijn Lancia werkt de functie als carkit prima en is het geluid ruim voldoende te noemen terwijl de radio erg laag geplaatst is.

    Ik hoop dat jij mij de oplossing geboden hebt en laat zeker weten of het gelukt is.

    Groet,

    Patrick

  • Jan Markt

    Ik heb met mijn Nokia N82 precies hetzelfde..

    Eerste keer werkte het bellen en gebeld worden prima, daarna maakt hij nog wel verbinding maar als ik wil gaan bellen dan springt hij automatisch terug op het menu waar hij op stond. Weet iemand wat hieraan kan worden gedaan?