Sandero LPG vanaf fabriek

• Tiemen

Hoi, heb vandaag de dealer nog even aan de telefoon gehad en de Sandero gaat officieel vanuit de fabriek met LPG komen , dus geen inbouw meer achteraf.

Als dat zo is wordt hij met een B label geleverd uitstoot 135 g CO2/km.

Over de prijs was nog niets bekend maar de dealer zag er wel een voordeel in maar durfde dit niet te bevestigen.

De Sandero met LPG wordt Sep / Okt verwacht in NL.

• Wil16V

Ha dat is beter dan de dealer waar ik ben geweest, deze wist niks van een sandero op LPG laat staan of de Stepway te leveren is in de toekomst…..

Dit was bij Segerink in Deventer.

Wil

• Henkes

tsja, ik krijg dan toch weer het gevoel dat de Dacia bij sommige dealers het ondergeschoven kindje blijft.

• Rudy

Apart, ik hoop wel dat die LPG installatie een G3 type goedkeuring heeft.

Anders kost het je zo,n € 320 extra aan Wegenbelasting.

mgr.

Ruud

• DerRudy

Kijk wel uit; ik hoop dat dit dan wel een G3 installatie is (G3 op het kenteken).

Anders worden de kosten opeens zo,n € 320 per/jaar hoger om op LPG te rijden.

mgr.

Ruud

• Wil16V

Ik hoop het ook dat het een G3 installatie is..

Maar misschien komen ze metde Stepway en de 16V motor gelijk een heleboel problems solved….

• Tiemen

Ik heb nog met de daeler gemaild of het dan wel een G3 installatie gaat.

en kreeg dit terug,

Geachte heer,

Niet LPG-G3 systemen worden voor nieuwe Renaults en Dacia's al een tijdje niet meer geleverd wegens het enorme fiscale nadeel.

Het ligt dan ook absoluut niet in de lijn der verwachting dat men deze er in zal leggen. Mocht dit wel het geval zijn, dan laten wij U dit uiteraard vooraf even weten, maar ga er maar vanuit dat het een LPG-G3 tank zal worden.

Met vriendelijke groet,

• Henkes

Dat is dan weer een L euk P rettig G eluid!

• Henkes

dat is dan weer een L euke P rettige G edachte!!

(staat hier boven ook nog iets van mij over LPG, maar dat had hier moeten staan, foutje, bedankt!

• kuipers jille

heb de dacia sandero hatchback 1.4 mpi 75 laureate lpg g3 18.02.2002 opgehaald by de dacia dealer: en wat blijkt zit dr by my geen boordcomputer in! terwyl my dat wel beloofd was!! zyn dr meer mensen met die ervaring? gaarne reactie op, kuipers62@live.nl