Sandero LPG vanaf fabriek

• adrie

in de configurator op de site van dacia staat nergens gemeld dat er een boordcomputer inzit. Wat ze mondeling hebben beloofd kan je niet veel mee. kijk eens goed naar de orderbevestiging. als daar in de uitvoering een boordcomputer staat heb je er recht op. Heb je geen folder waar de computer vermeld is. Dan zou je kunnen beroepen dat je de auto heb gekocht op basis van de folder. Het gaat anders een wellis nietis verhaal worden. De meeste dealers verkopen liever Renault want aan een Dacia schijnen ze weinig te verdienen. Dat zou een reden kunnen zijn dat ze niet echt hun best gaan doen om je te helpen.

Overigens succes met je auto.

• BeB

Hallo Jille,

Wat bedoel je precies met boordcomputer?

Wij gaan de onze straks ophalen en dan zal ik eens kijken.

gr

brenda

• Bert

In de folder staat dat Sandero Laureate moet wel met Boordcomputer erbij !!

kijk maar www.dacia.nl

kijk op bladzijde 12

• vleutmans

niet zo klagen over boordcomputers he ?

Ben blij dat je “goedkoop op gas” rijdt, net als ik :-) Ik heb niet eens stuurbekrachtiging, en ik klaag niet :-))

Ieder bezoek aan de benzinepomp doet me weer deugd als ik rond de 20 euro moet betalen, en dat gevoel blijft steeds terugkomen.

• LED-Lightning

Als er in de folder staat dat de Laureate versie een boordcomputer heeft, dan hoort deze toch ook gewoon een boordcomputer te hebben. Het feit dat je goedkoop rijdt doet daar niets aan af…

• BeB

Hoi,

WIj hebben gisterenmiddag onze Sandero opgehaald…ZIJ rijdt fantastisch… lekker ruim…breed…groot.. zeker vergeleken met een Daihatsu Cuore.

Afijn, de boordcomputer is gewoon het schermpje in het dashboard waarop je de digi klok ziet, dagteller, hoeveel streepjes benzine enzovoort…

Voor de rest moeten we nog uitzoeken wat voor opties er nog meer op zitten…

Vooralsnog kijk ik naar buiten en zie ik een waanzinnig mooie auto staan.

Groetjes

Brenda

• ger 52

Heel veel plezier met jullie nieuwe auto en vele zuinige en veilige kiloeters toegewenst!!!!

• Atjebart

Wij hebben vorige week onze sandero 1.4 LPG laureate opgehaald,

zeer tevreden over de auto, behalve dat de linker veerpoot kraakt,

hij trekt naar rechts, stuur zit scheef, speakers vallen uit, en zoals ik hier net

op het forum las, de boordcomputer mist.

alle klachten zijn ondertussen verholpen behalve de missing boordcomputer.

Normaal zou ik daar geen punt van maken, maar in de folder staat dat de laureate een boordcomputer heeft,

en er staat geen uitzondering bij vermeldt, de dealer bevestigt dat. dat houd in dat ik er voor betaald heb

en niet gehad, dus word het een principe kwestie. heb nu een mail naar renauld klantrelaties gestuurd dat ik

ter compensatie de SUV kit onder de sandero wil hebben.

Ben benieuwd.

• atjebart

Wij hebben vorige week onze sandero 1.4 LPG laureate opgehaald,

zeer tevreden over de auto, behalve dat de linker veerpoot kraakt,

hij trekt naar rechts, stuur zit scheef, speakers vallen uit, en zoals ik hier net

op het forum las, de boordcomputer mist.

alle klachten zijn ondertussen verholpen behalve de missing boordcomputer.

Normaal zou ik daar geen punt van maken, maar in de folder staat dat de laureate een boordcomputer heeft,

en er staat geen uitzondering bij vermeldt, de dealer bevestigt dat. dat houd in dat ik er voor betaald heb

en niet gehad, dus word het een principe kwestie. heb nu een mail naar renauld klantrelaties gestuurd dat ik

ter compensatie de SUV kit onder de sandero wil hebben.

Ben benieuwd.

• Mark L

De boordcomputer zal er niet inzitten omdat deze rijdend op lpg niet de juiste verbruiksgegevens weergeefd.