onderhoud beurt en prijzen

• middelsluis

Hans Jongerius, Krimpen aan den Ijssel

60.000 km (na aftrek korting btw, een actie) € 125,00. Inclusief nieuw ruitenwisserzeempje achteruit, bougies, olie,etc. Gestofzuigd en gewassen. En ook nog netjes geholpen. Een aanrader

Voorstoel (lendesteun) onder garantie gerepareerd.

• jarno

middelsluis Schreef:

——————————————————-

> Hans Jongerius, Krimpen aan den Ijssel

>

> 60.000 km (na aftrek korting btw, een actie) €

> 125,00. Inclusief nieuw ruitenwisserzeempje

> achteruit, bougies, olie,etc. Gestofzuigd en

> gewassen. En ook nog netjes geholpen. Een

> aanrader

>

> Voorstoel (lendesteun) onder garantie gerepareerd.

ohw raar ik heb het van de week daar gevraagd voor mijn mcv 1.6 16v.

ook die 60.000km beurt en daar vroegen ze 350,- incl.btw voor!! dat is dus even een ander prijsje!

• GJvdZ

Blijft toch jammer dat garages menen via dat kruimelwerk een paar euro extra proberen te verdienen. Ze hebben nog steeds niet door dat als je je klanten altijd correct behandelt, je de volgende auto al voor bijna 100% hebt verkocht. 1 keer “oplichten” op deze manier kan er voor zorgen dat die klant de volgende ergens anders heen gaat. Erg kortzichtig.

• GJvdZ

MIsschien hebben ze het computersysteem vervangen door een dobbelsteen?

• LED-Lightning

Klopt helemaal. Mijn VW dealer is mij kwijtgeraakt nadat ik er achter kwam dat na het door hun vervangen van de stadslampjes er een tweetal lampjes in de lampunit lagen. Geklungeld met het erin bouwen en kennelijk te moeilijk om eruit te halen en men had zeker gehoopt dat ik het niet zou zien. Helaas!

Die grap heeft hun meteen een klant gekost. Ik ging niet meer naar hun toe voor onderhoud, en collega's die daar ook eerst naartoe gingen die waren er ook meteen klaar mee. Als men van dit soort dingen met m'n auto uithaalt…

• edwin

Renault dealer in edam vraagt 334 Euro voor een 60000 beurt voor een mcv 1.6.16v

lijkt me een gemiddelde prijs

(:P)

• middelsluis

Mogelijk dat de 1.6 16v iets meer arbeid en/of onderdelen nodig heeft dan een 8v?

Overigens zou er met die btw aktie bij een bedrag van € 350 ook al gauw € 65 af gaan….

• Peter

RENAULT TERWOLDE GRONINGEN

Dacia Logan Ambiance 1.4 van 01/2006 km.stand: 51.000

Grote beurt (incl. distributieriem): € 678,-

• Ferm

Nou Peter dan heb je je heel aardig bij de neus laten nemen of bedoel je misschien 151.000 km??

• Knutselsmurf

distributieriem moet ook vervangen worden als die ouder is dan 4 jaar……..