Ik heb mij Dacia ingeruild. Ik heb sinds gisteren een Dacia Logan MCV 1.6 16 v blackline limited. Mijn eerste schade heb ik ook. Er heeft iemand tegen mijn meegspoten bumper gereden. In mijn optiek misschien wel bij de garage. En er zitten ook twee lakafwijkingen in mijn auto.
Ik kreeg het meeste bij mijn nw dealer Bochane in Driebergen Zeist. Kerkhof visscher en Stam zaten 1800 en 1850 euro lager.
Vandaag werd bij Micpoint mijn Dacia voorzien van een parrot. We raakten aan de praat. Zij zeiden ga zo snel mogelijk naar je dealer. Een uur later bij Bochane. En wat denk je. Het is garantie en de bumper. Nemen ze mee.
Een puike goede start voor Bochane. Verder wat is die auto gewijzigd. Rijdt beter en is iets zuiniger en ziet er meer af uit. de goedkope knopjes zijn verandert in design.
Dus als Bochane zo door gaat dan petje af. Overigens was de service bij Kerkhof Visscher ook uitstekend. Maar met inruilen vallen ze tegen. Er is tussen het rivierengebied en het noorden een verschil.De richtprijs van effen bellen sms kenteken klopt aardig.
Dacia was voor mij na alles wat ik gehad heb een goedkope degenlijke auto. En zoals ik al eens schreef. Met geen maandagmorgen auto maar met een dinsdag auto red je het ook. En de kosten vallen erg mee.
gr. paul