onderhoud beurt en prijzen

• jorrit

Grote beurt vandaag uitgevoerd. Distributieriem vervangen + waterpomp.

Waterpomp viel onder de garantie. ook was de condensator van de airco aan vervanging toe. dit zou ontstaan zijn door steenslag. Ook dit viel toch onder de garantie.

Uiteindelijk moest ik 652 euro betalen in plaats van 850. :P

mijn teller staat inmiddels op de 94.000

• Harrie Jansma

Hallo,

Een afspraak gemaakt bij de dealer voor een 30000 km beurt (auto is 2 jaar oud) voor een Dacia Sandero.

De prijs die men vooraf opgeeft is: 196 euro.

Zie beschrijving hieronder:

DACIA KLEINE OH BEURT:€196

o/of/pollenfilter

GEEN BIJZ,

LEENFIETS MEE

UITVOEREN ACTIE: - ONDERHOUDSBOEKJE KLAARLEGGEN -

UITVOEREN ACTIE: - VOORRUIT CONTROLE -

Is dit ook ongeveer de prijs die jullie vooraf krijgen?

Graag hoor ik of dit een normale prijs is.

• tonnie

heb vandaag n afspraak gemaakt bij oving in zwolle de duster is nl 1 jaar en er staat 5400 km op de teller ,de controle kost 65 euro heb gereclameerd dat op dit forum de prijs 35 euro vaak wordt genoemd maar de reactie is dat renault de prijs maakt , mn opm. dat t n dacia is deed niets ter zake ,vindt t n boel geld voor zo,n controle maar je bent er wel aan overgeleverd

• jan Buffing

Ook onze Sandero is 1 jaar oud.

De Km. stand is ± 15000.

De controle was € 65,-

Bij onze vorige auto (MCV) was de eerste beurt inderdaad € 35,-

Maar Dacia heeft de prijzen flink opgeschroeft.

• frank

ik heb op 01-08-2011 voor mijn dacia duster eerste controlebeurt na 11000 km en een jaar oud 35 euro betaald bij janssen nuenen dus wa seen zeer nette prijs heb het met geen een merk meegemaakt zo goedkoop

• Peter

Kerres vraagt er nu ook 65 euro voor, exclusief de sapjes.

Wel een tegenvaller.

• Jubbels

Was vorig jaar september 2010 ook al zo bij Kerres voor mijn MCV.

Moet nu in september weer, 2 jaar oud, ben benieuwd………………

• Peter.H

Onze Dacia Sandero 1.6 Mpi Laureate heeft afgelopen maandag 8.8.2011 bij Autobedrijf Kempenaar in Alphen aan den Rijn de 75.000 onderhoudsbeurt gehad.

De kosten waren € 65.00 incl. BTW.

Er mankeerde niets aan de auto. Zelfs de eerste set banden is nog niet aan vervanging toe.

lv 3.5 - rv 3.5 mm

la 4.2 - ra 4.1

de reserve band is nog nieuw.

Een goede score, aangezien we veel met onze caravan reizen. En de auto dan niet wordt ontzien.

De auto werd keurig gewassen en gestofzuigd afgeleverd.

En op naar de volgende beurt 90.000 km. Dan moet de distributieriem worden vervangen, werd ons al meegedeeld. De garantie is 28 augustus voorbij! Dan is de Sandero 3 jaar oud.

We zijn benieuwd hoe het dan verder gaat met de onderhoudskosten van onze Daas.

Maar tot nu toe zijn we meer dan tevreden en ook over de service bij Kempenaar.

Groet, Peter en Margot.

• johnny_k

garage Munsterhuis Oldenzaal

servicebeurt sandero 15000 km incl update 35 euro

vroemvroem is er (voorlopig) af

• Mensen

Vandaag heeft onze Dacia Sandero een 15000 km beurt gehad bij Terwolde in Emmen kosten: €66 Geen bijzonderheden gevonden we zijn super tevreden over de auto en garage :-)