onderhoud beurt en prijzen

• RemcoZ

Voor dat geld wordt (als het goed is) ook de auto op alle belangrijke punten geinspecteerd. De olie is het meest zichtbare maar de andere dingen die gedaan worden zijn niet onbelangrijk. Het bedrag is niet extreem hoog voor wat er gedaan wordt.

• Mark

Heb vandaag bij mijn garage een afspraak gemaakt voor een 30000km beurt, zou 125€ kosten.

• RemcoZ

Da's niet veel. Inclusief BTW? Sommige garages laten dat nog wel eens weg bij prijsopgave.

• bernaa

Vandaag eindafrekening van Auto Haag Zeeuw Delfgauw:

Dacia sedan 1.6/16V KM-stand 18.000 2 jaar oud

Kleine beurt 164€

Luchtfilter 25€

Service meer dan OK

Kwam afgelopen maandag daar met slecht lopende motor.

Bleek bij demontage iets in de cilinder gezeten te hebben!

Klep bleek krom alles vervangen incl. distributieriem onder garantie, zonder enig gezeur!

Auto is gekocht bij Kerkhof en Visscher in R.dam. omdat ik er met de verkoper bij hun toen niet uitkwam.

Maar door de service nu hebben ze een klant terug gewonnen!

• martin

Vandaag heeft mijn Logan MCV zijn 15000 km inspectie gehad bij Bochane in Zeist.

kosten 65 euro .

Groet, Martin

• GJ

Hebben zo nog iets extra's moeten doen, want het is ca. 2x het normale bedrag?

• martin

neen gewoon de visuele inspectie

• henk

15000 beurt bij stam in vleuten kost 74 uro dank zij het prikbord invormatie bij kemtenaar bodegraven 35 uro

• compie67

kijk en daar deed ik het ook voor, ik ga binnenkort weer alles netjes onder elkaar zetten voor een nog duidelijker overzicht

Eric

• Pascal

Hebben de dacia's een distributieriem of ketting? Dit scheelt ook nogal ik de kosten dacht ik zo.

Iemand enig idee voor de Duster.