trekhaak onder sandero LPG kan niet!!!!

• Wil

Hallo Bert,

Ik kan het niet meteen vinden, is het mogelijk om de exacte link hier neer te zetten of door te sturen?

Alvast mijn dank, groet, Wil.

• ger 52

eerst zien, dan geloven. enkele weken terug liet Dacia mij weten dat het inderdaad niet mogelijk was. Er werd niet bijgezet dat ze ermee bezig waren.

• Bert

Wil

dat is website speciaal voor Renault Garage bekijken… dus dat kunnen we niet bekijken…

• Berry

Ik kreeg een telefoontje van de dealer dat mijn Dacia Sandero LPG a.s. maandag (8 maart) klaar staat inclusief de door Renault Nederland voorgeschreven montage van de trekhaak.

• Avaka

Dat verplicht je tot het plaatsen van foto's!!!!! :):);)

• Atjebart

Ik heb het internet afgespeurt naar oplossingen voor LPG en trekhaak voor mn

nieuwe sandero, en niks te vinden,

MAAR, na een beetje slijpen en lassen is het mogelijk om de bevestigings beugels

van de trekhaak zo te maken dat deze tussen de gastank en de bodemplaat past,

en om de aansluitingen van de gastank heen gaat.

Het is dus mogelijk maar je moet wel even de bumper er af halen een een stukje lassen, hoe het

met de garantie en goedkeuringen van RDW etc. zit, weet ik niet.

zodra ik de rechter beugel (belangrijkste probleem) helemaal perfect heb, maak ik wel een tekening

met afmetingen, voor de mensen die echt een haak nodig hebben.

• thei

Neem contact op met Dacia Kerres in Sittard,een kennis van mij rijdt nu rond in een Sandero 1.4 G3 met trekhaak,was geen probleem.

• ger 52

Iedere verandering aan een goedgekeurde trekhaak maakt de haak onveilig. Alle fabrikanten van trekhaken leveren geen haak voor de sandero op lpg.

Indien er een garage is die met een lasapparaat wijzigingen aanbrengt vervalt de type-goedkeuring en kan grote gevolgen hebben bij ongevallen. De verzekeraar kan uitbetaling weigeren indien na onderzoek blijkt dat aan de haak veranderingen zijn aangepast. De enige mogelijkheid is een goedgekeurde haak voor de lpg versie.

• DerRudy

Ik sluit me helemaal aan de notitie van Ger, Ga niet zitten klooien aan de bevestiging van een trekhaak.

Dat is vragen om problemen.

mgr

Ruud

• Bert

Hoi Allemaal

Het is geen probleem om de trekhaak onderzetten.

Renault / Dacia Garage weten de oplossing,

ik weet dat gasleiding moet aangepast zijn.

mijn Dacia Sandero 1,4 LPG heeft trekhaak erop… dus zonder probleem.