peTer Schreef:
——————————————————-
> Je bent lekker aan het paniek zaaien
> ger52…haha…en henk doet er nog een schepje
> bovenop.
Dat is geen paniek zaaien, maar de realiteit.
> Lien78…verstandige keuze. Je bent één van de
> eerste die hem besteld heeft…dus je krijgt hem
> ook als één van de eerste klanten.
Precies, maar dan wel gelijk met al die andere klanten.
> Gewoon even
> geduld hebben en af en toe contact zoeken met je
> dealer.
Om te horen dat hij niet op de afgesproken (eerste contract datum) geleverd zal gaan worden.
> En uiteraard tijdens de intro van 22 april komen
> kijken….gezellig.
> Gewoon even geduld hebben..dan wordt alles vanzelf
> duidelijk.
Geef eens een definitie van ‘even’
> En idd gewoon bestellen dat ding! Ik
> heb hem ook mogen zien…zoals te lezen op
> daciast…hij is supergaaf.
Dit lijkt op verkoop praat. (spam)
> Groet, peTer
Als ik het goed heb bent u Dacia verkoper in Arnhem.
U als verkoper weet natuurlijk meer over aflever datums dan wij klanten.
Maar als klant weet ik inmiddels wel dat u als verkoper op het ‘randje’ auto's verkoop, als het om aflever datum gaat.
Als éérste staat er op het geprinte koopcontract een WAARSCHIJNLIJKE leverdatum, van ongeveer 3/4 maanden.
In de afgelopen jaren is gebleken dat Dacia hier niet aan kan voldoen. (geen paniek zaaien maar een feit)
In de Bovag regels staat als deze leverdatum niet haalbaar is, de dealer dit schriftelijk op tijd moet melden aan de klant.
Door dit te doen kan de klant niet afzien van de koop zonder kosten.
En verder word volgens de Bovag regels de leverdatum legaal met een maand verlengt.(3/4 word dan 4/5 maanden)
Dit is waar u veelvuldig gebruik van maakt, maar uiteraard niet meld aan de klant als hij de auto komt kopen.
U loopt dan een grote kans dat de klant naar een ander gaat om een auto te kopen.
Ga hier dan ook niet de niets wetende verkoper uithangen s.v.p. maar wees gewoon eerlijk.
Ik begrijp dat voor u alleen de aantallen van verkoop telt, maar er is meer dan een einde jaar bonus in het leven.
René