levertijd duster

• frank

vandaag bericht gekregn mijn duster is binnen word op 1 september geheel compleet afgeleverd nog twee zware weken dus en dan is mijn duster er

• Ronny

Vandaag gehoord dat mijn duster bij de dealer is geleverd Ik kan hem volgende week woensdag ophalen Eindelijk!! Toch eerder geleverd dan verwacht 12 mei besteld jippyX(

• pieter

Heb de Duster 1.6-16v Laureate kleur zwart inclusief Pack look en radio met stuurwiel bediening besteld op 11 Mei.Deze wagen is geleverd op 15 juli bij de plaatselijke Renault dealer en een week later had ik hem voor de deur staan. (inclusief trekhaak) Er is dus nog hoop Ger. Gr Pieter (59)

• PaulV

X(inmiddels rij ik al 4 weken rond in mijn duster, en heb er zeker geen spijt van, alleen maar positieve reacties om mijn heen.

afleveren was niet goed gegaan, de opties niet uitgevoerd, maar hebben het goedgemaakt om mijn multimedia/navigatie + gratis spaekers in te bouwen deze werkt perfect en af te leveren de volgende dag, ben helemaal een blije duster rijder:)-D

• PD3JCW

en voor de 3e keer is de levering uitgesteld van onze 4x4 bruine duster laureate, toch is 'ie op 22 april besteld….:S

• Avaka

Jeutje…… en welke reden geeft jullie dealer daar voor op?

• Frans

Duster 4x4 noir nacre laureate lpg besteld op 24-4. 16-7 gebeld door dealer dat Duster waarschijnlijk binnen drie weken afgeleverd zou worden. Helaas - bleek niet zo.

Vervolgens zou ie komen op 17/18-8 bij garage. Wederom dus niet. Auto staat al sinds wk 29/30 bij distributiecentrum in Born. Redenen van vertraging ook onduidelijk bij dealer. Na contact met Renault gisteren vandaag bericht gehad dat levering naar dealer vanuit Born binnen een week zal gebeuren. Waarschijnlijk nu schot inde zaak. Dan nog lpg, trekhaak cruisecontrol ed. inbouwen. Dus ik moet nog een weekje of 2,5 geduld hebben.

• PD3JCW

eens afwachten wat de dealer te zeggen heeft vandaag, misschien staat die van mij ook wel ergens op dat distributie centrum ?!

En anders komt het door de regeling voor radio zendamateurs (:P)

73' PD3JCW

• PaulV

5 mei mijn duster besteld, 22 juli afgeleverd dus rij al weer 4 weken rond en met veel plezier, een dijk van een auto, heb er inmiddels 1500 km opzitten en hij begint steeds fijner te rijden ook het verbruik 1 op 13 is netjes voor deze 4x2 laureate.en rijdt confortabel, alleen maar goeie reacties vanuit mijn omgeving en wat een ruimte. ik kijk nu al uit naar de duster automaat over een aantal jaren.

• PD3JCW

(:P)

Donderdag kan ik hem op gaan halen om 11:00 in Arnhem, eindelijk na dik 4 maanden !