vandaag bericht gekregn mijn duster is binnen word op 1 september geheel compleet afgeleverd nog twee zware weken dus en dan is mijn duster er
X(inmiddels rij ik al 4 weken rond in mijn duster, en heb er zeker geen spijt van, alleen maar positieve reacties om mijn heen.
afleveren was niet goed gegaan, de opties niet uitgevoerd, maar hebben het goedgemaakt om mijn multimedia/navigatie + gratis spaekers in te bouwen deze werkt perfect en af te leveren de volgende dag, ben helemaal een blije duster rijder:)-D
Duster 4x4 noir nacre laureate lpg besteld op 24-4. 16-7 gebeld door dealer dat Duster waarschijnlijk binnen drie weken afgeleverd zou worden. Helaas - bleek niet zo.
Vervolgens zou ie komen op 17/18-8 bij garage. Wederom dus niet. Auto staat al sinds wk 29/30 bij distributiecentrum in Born. Redenen van vertraging ook onduidelijk bij dealer. Na contact met Renault gisteren vandaag bericht gehad dat levering naar dealer vanuit Born binnen een week zal gebeuren. Waarschijnlijk nu schot inde zaak. Dan nog lpg, trekhaak cruisecontrol ed. inbouwen. Dus ik moet nog een weekje of 2,5 geduld hebben.
5 mei mijn duster besteld, 22 juli afgeleverd dus rij al weer 4 weken rond en met veel plezier, een dijk van een auto, heb er inmiddels 1500 km opzitten en hij begint steeds fijner te rijden ook het verbruik 1 op 13 is netjes voor deze 4x2 laureate.en rijdt confortabel, alleen maar goeie reacties vanuit mijn omgeving en wat een ruimte. ik kijk nu al uit naar de duster automaat over een aantal jaren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?