Wat biedt een Duster nu meer als een MCV?

• HenkM

Niet te snel Henk, de MCV was vergelijkbaar uitgevoerd (o.a. bijbetalen voor 5 jaar garantie, pack exclusive en nog wat dingetjes terwijl die er bij de Duster standaard inzitten).

In de basis klop de berekening van Jubbels heel aardig.

• henk

daar ben ik het niet mee eens. tegen woordig kunnen ze wel net zo als kia zeven jaar garantie geven.als er wat stuk gaad dan moet je na het tweede jaar wel de arbeits kosten betaalen. dus het is geen garantie. ol in voor vijf jaar.

• HenkM

Leuk dat je overal een (uitgesproken) mening over hebt maar het leven is nu eenmaal niet zwart/wit. :)-D

• Jubbels

henk Schreef:

——————————————————-

> zie je wel.jubbels volgens mij kan jij niet goed

> rekenen ik kijk altijd wat de auto mij rijklaar

> kost.zonder opties

Henk,

Jij zegt dat je voor de prijs van een MCV ook een Duster kunt kopen. Dat is dus niet waar.

De MCV bij Bochane is al een 7-persoons, dus niet zonder opties, en gezien de prijs zullen er wel meer opties op zitten.

Als ik een MCV 1.6 16v koop kost mij dat € 14.190,00. Hierbij komen nog de afleveringskosten en eventuele opties.

Als ik een Duster 1.6 16v koop kost mij dat € 16.390,00 ook hierbij komen nog de afleveringskosten en eventuele opties.

Maar goed, als jij gelijk wil ………::o………..ik maak er geen verdere woorden maar aan vuil.

• HenkM

Dat zeg ik, er bestaat ook grijs ;) .

• GJ

Precies wat je zegt, vergroting van je eigen imagovergroting. Grappig detail is natuurlijk dat veel Dacia aanhangers die tot voor kort alles wat naar luxe rook belachelijk vonden en iedereen die meer uitgaf voor een auto dan wat een Dacia kost voor gek versleten, nu staan te kwijlen bij de duurderde Duster…..

• oscar54

Nog een keer mijn bericht, de reacties onder mijn bericht gaan heel ergens anders over. ;)

Momenteel heb ik een MCV 1.6 16v 7 persoons met alles er op en er aan.

Perfecte auto voor een mooie prijs.

Ik mis echter 1 ding.

Voor mijn werk moet ik regelmatig op onverharde wegen rijden en in de berm parkeren.

Wat biedt een Duster wat een MCV niet heeft ?

Inderdaad, 4 wiel aandrijving.

Zolang het droog is kan de MCV heel goed overweg met zandpaden en bermen.

Als het echter geregend heeft, mis ik de 4 wiel aandrijving.

Mijn ideale auto zou een MCV met 4 wiel aandrijving zijn.

Voorlopig rijd ik nog met de MCV, maar als hij aan vervanging toe is, zal ik zeker naar de Duster kijken.

Oscar

• kees

Zijn er eigenlijk veiligheids cijfers bekend van de Duster neem nu de eland proef hoe stabiel is de Duster eigenlijk bij hoge snelheid en abrupte stuur bewegingen .

Nee ik wil eerst de encap veiligheids rapport zien voordat ik er een koop zit er wel met de kids in kijk maar naar de Lexus die bij hoge snelheid kanteld.

• HenkM

“GEEN SUV:……………………… hot smiley ”

Wèl dus, na de proefrit vanmiddag wordt het een………… Duster (tu)

• LED-Lightning

Vergeet niet dat je op het instapmodel niet alle opties kunt nemen zoals die in de Ambiance en de Laureate uitvoering mogelijk zijn…