… eh … ik vind mijn MCV in Rouge de Feu wel heel erg mooi … sorry, wilde 't alleen maar even kwijt (
De Duster is 'n beetje te stoer voor mij.
I'm a family-man :-)
Ik had voor zowel de Duster LPG als een nieuwe MCV 5p LPG een offerte, hierbij zijn de uitvoeringen “gelijk” gemaakt (bv. airco, 5 jaar garantie en zijairbags). De Duster was hierbij €1075,- euro duurder (beiden laureate).
Inruilprijs van de MCV 7p laureate LPG viel i.i.g niet tegen en was voor beide opties gelijk.
Voor dat geld heb ik een auto die ik NOOIT wilde hebben, een auto die wat leuker smoelt en een auto die bij inruil mogelijk een bredere doelgroep aantrekt.
Qua ruimte lever ik wat in maar ruim voldoende over (7p niet meer nodig). Na proefrijden direct de Duster gekocht.
ik zal je eens wat zeggen. ik heb ook met de duster gereeden. als je 120 km rijd maak tie 3800 toeren veel lawaai. als je op een slechte weg zit. maak tie ook veel lawaai. het is wel een goed koope auto. maar als je hem compleet naar je zin wil hebben dan kost tie gouw al 21000 uro dan zou ik geen duster koopen. mischien breng ik mijn niewe c max wel mee 6 jini naar de kuil als mijn vrouw met de sandero mee wil rijden trouwens onze sandero maak minder toeren als ik daar 120 mee rijd maak tie 3100 toeren. minder lawaai nee ik vond het een waar de looze auto die geenne die hem gekocht hebben wens ik veelle vijlige km.6 juni praaten wij wel verder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?