Wat biedt een Duster nu meer als een MCV?

• Ronald-2008

… eh … ik vind mijn MCV in Rouge de Feu wel heel erg mooi … sorry, wilde 't alleen maar even kwijt (:D

De Duster is 'n beetje te stoer voor mij.

I'm a family-man :-)

• HenkM

Ik had voor zowel de Duster LPG als een nieuwe MCV 5p LPG een offerte, hierbij zijn de uitvoeringen “gelijk” gemaakt (bv. airco, 5 jaar garantie en zijairbags). De Duster was hierbij €1075,- euro duurder (beiden laureate).

Inruilprijs van de MCV 7p laureate LPG viel i.i.g niet tegen en was voor beide opties gelijk.

Voor dat geld heb ik een auto die ik NOOIT wilde hebben, een auto die wat leuker smoelt en een auto die bij inruil mogelijk een bredere doelgroep aantrekt.

Qua ruimte lever ik wat in maar ruim voldoende over (7p niet meer nodig). Na proefrijden direct de Duster gekocht.

• GJ

Mag je als family man niet in een stoere auto rijden? Ik ben ook een family man, en als ik geld zou hebben zou er een XC90 voor de deur staan.

• Mark L.

Wat ik nog steeds niet goed snap is hoe het komt dat in Nederland de wagens 2 à 3000 euro's meer kosten tegenover België en daar en boven op ook nog ééns afleveringskostens komen.

• henk

dat komt door de bpm 25% zou die er af gaan dan scheelt dat bij voor beeld op 10,000 uro 2500 uro dat een dacia goed koper is

• DerRudy

@Mark.l

In Belgie is een auto gewoon een vervoersmiddel, hier in Nederland is het meer een betaalmiddel aan het worden.

Onze belastingdienst heeft een slogan “Mooier kunnen het niet maken, wel makkelijker” maar dat kunnen ze beter vervanderen in “Mooier kunnen we het niet maken, wel duurder”.

mgr

Ruud

• GJ

De belastingdienst voert alleen maar uit wat de politiek bedenkt.

• alex_ander

Als ik het volgende filmpje zie kan de MCV in het “nat” ook aardig meekomen (:P)

Al zou ik het zelf toch niet zo snel zo doen ….

Filmpje MCV

• Harry v. M.

En dan hebben we het nog niet over de wegenbelasting.

Hier, in Spanje (Altea), MCV Diesel 86 Pk 58 Euro per jaar.

Ook hier is de Duster aanzienlijk goedkoper.

Harry

• henk

ik zal je eens wat zeggen. ik heb ook met de duster gereeden. als je 120 km rijd maak tie 3800 toeren veel lawaai. als je op een slechte weg zit. maak tie ook veel lawaai. het is wel een goed koope auto. maar als je hem compleet naar je zin wil hebben dan kost tie gouw al 21000 uro dan zou ik geen duster koopen. mischien breng ik mijn niewe c max wel mee 6 jini naar de kuil als mijn vrouw met de sandero mee wil rijden trouwens onze sandero maak minder toeren als ik daar 120 mee rijd maak tie 3100 toeren. minder lawaai nee ik vond het een waar de looze auto die geenne die hem gekocht hebben wens ik veelle vijlige km.6 juni praaten wij wel verder.