dacia duster besteld

• werner@koen

Onze duster ( 4x2 15dci laureate , basaltgrijs ) is besteld op 11 september , de dealer zei ongeveer 2 maand wachten ( belgie ) na 14 dagen was het al opgeschoven naar 29 november en nu is het terug uitgesteld tot 29 december , dus zal het niet meer voor dit jaar zijn , maar het is wel het wachten waard want telkens ik de duster zie , zie ik hem liever en liever .

• wil

Wat betreft het optionele reservewiel .

De velg is gewoon in het zwart geschilderd ( maar niet in het grijs als de andere velgen )

De velg is ook en ander model bij de andere 4 metalen velgen die erop zijn geplaatst .

Mijn vraag is de band dan van het zelfde merk en type als de originelen banden zodat ze in de autokeuring toegestaan worden ?

Of is de bedoeling om bij pech je te kunnen behelpen tot dat je band hersteld is ?

Verwachte datum van levering van mijn duster is eind januari .

• inged

inge Schreef:

——————————————————-

> Wij krijgen er ook een!!! Staat in de showroom;

> maar hij mag daar pas eind november uit…. Het is

> de Ambiance; rubber matten extra besteld; en

> aico/radio zit er al op. Zijn er nog meer extra's

> die handig zijn om mee te bestellen? Twijfel nog

> over de achteruitrijsensoren…. En; de

> bescherming voor de uitstapdorpels; is dat nu ook

> een extra acc. of kan dat alleen in een pakket?

Maar hij is er nog steeds niet….

Zou eerst heel snel leverbaar zijn omdat het een showroom model was..

Maar toen we de knoop doorgehakt hadden een paar dagen later konden ze hem niet missen als showroom model!

Balen…. eind november zou het wordenl

Mochten we hem morgen ophalen, blijkt toen ik vanmiddag belde om het kenteken voor de verzekering te vragen dat dat niet ging lukken. Waarom niet? Omdat wij hadden bedacht dat er gas onder moest… of omdat zijn collega die het gereld had vrij was…. kwamen ze achter toen ik belde!!! Tja, uiteindelijk was er dus geen kenteken om allerlei onduidelijke redenen; en was de baas niet erg klantvriendelijk. Hoop maar dat wij goed gekozen hebben om de overstap naar deze Dacia garage te maken! Uiteindelijk kunnen we hem zaterdag ophalen; en heb ik hem wel uitgelegd dat ik dit zo niet erg positief vond.:X

Hoop maar dat het zaterdag gaat lukken! Op deze manier baal ik er eigenlijk van dat we voor een fractie minder voor het showroommodel gekozen hebben, tís zo januari en dan hadden we een 2011 gehad!

• chris

Wij hebben hem in september besteld, kreeg ik afgelopen week een telefoontje dat de levering pas eind januari gaat worden. Ze willen hem aanpassen naar de EUR 5 standaard normen, onze was EUR 4. extra kosten, niets alleen even langer wachten.(tu)

• Ed

:S Tegenvallertje….bericht van dealer in Rotterdam gehad, i.p.v. eind januari 2011 zal het eind feb. begin maart worden:X

Duster full options. Balen dus….6 maanden wachten. Dat wordt naar Oostenrijk/Niederau nog eenmaal met Fabia.

• Willem

We waren op zoek naar een nieuwe kleine auto en na lang speuren kom je dan toch weer uit bij Dacia.

Omdat het ter vervanging is voor de 2e auto, werd het een Sandero.

Gelijk even gevraagd wanneer de Duster geleverd wordt en die staat nog op het orginele schema, geen uitloop dus, geweldig. De Sandero was al op voorraad.

Eind januari rijden mijn vrouw en ik dus beiden in een witte Dacia, de ene in een Duster en de ander in een Sandero.

Wat wordt het mooooi op de weg..

Willem

• HenkM

Gefeliciteerd en hopeijk is dan de sneeuw gesmolten, het lijkt me vervelend als je 2 Dacia's moet zoeken B) .

• willem

Jippie, in augustus 2010 een dci, 4x4 besteld en dinsdag wordt hij geleverd.

Jippieeee

• Barrabas

Proficiat! Je gaat er geen spijt van hebben,trekt gelijk een beest.