dacia duster besteld

• Francis

Wij zijn zeer geïnteresseerd in de Dacia Duster en willen op korte termijn een proefrit gaan maken. Wij hebben al een hele mooie Duster zien staan, dit is dus een Demo auto met alle toeters en bellen, maar ik heb gelezen dat de radio nogal tegenvalt.

Op de snelweg schijnt de auto nogal lawaaïerig te zijn. Wij hebben echter een aantal jaren in een Renault Megane 1.6 Grandtour gereden en was ook geen stille. Wij vinden het een mooie auto om te zien en zeer prijsgunstig.

Wat zijn jullie bevindingen en hoe bevalt de Duster wat rijden betreft.

• Dussie

Wij rijden sinds 3 weken in de Duster Leaurette Zwart met pack look, armsteun de standaard radio met stuurkolom bediening hij is geleverd met Michelin banden.

Hiervoor hebben we ruim 2 jaar in een MCV Leaurette 1.6.16v ook dit tot tevredenheid.

Het motor geluid is wel wat hoorbaarder maar het geeft wel aan dat je in een auto rijdt, de duster heeft een prettige rijstijl hoge en comfortabele zit en bij de normale snelheden en het niet doortrekken in de versnellingen ( wat ook duur in verbruik wordt ) is het geluid acceptabel. en wat de radio aangaat het is een doorsnee toestel met een goed geluid en eenvoudige bediening kortom het is wat al vele malen eerder is geschreven een prettige, fijne,complete en betrouwbare auto voor een redelijke prijs.

• wil

Hallo Dussie ,

Is het en benzine of diesel versie uw duster ?

De mijne wordt en diesel en wacht ongeduldig tot begin januari .

• Dussie

Wij hebben de benzine uitvoering.

• Bernard

Gisteren zelf maar weer eens naar de dealer gebeld, want ik hoorde maar niks en hij zou binnen moeten zijn …… Na mijn vraag wanneer ik mijn Duster kon verwachten werd er lang gezocht naar het antwoord en wat bleek ….. hij stond er al en ik kan hem maandag aan het einde van de dag ophalen !!!!!!!!!

Wel raar dat ik niet eerder gebeld ben :S maar goed, hij is er dus bijna. Het is een witte Lauréate 2wd

Groeten,

Bernard

• inge

Wij krijgen er ook een!!! Staat in de showroom; maar hij mag daar pas eind november uit…. Het is de Ambiance; rubber matten extra besteld; en aico/radio zit er al op. Zijn er nog meer extra's die handig zijn om mee te bestellen? Twijfel nog over de achteruitrijsensoren…. En; de bescherming voor de uitstapdorpels; is dat nu ook een extra acc. of kan dat alleen in een pakket?

• Bernard

Kijk vooral ook even op lzparts.de daar is alles ongeveer de helft goedkoper dan als je het bij je eigen dealer besteld.

• inge

Leuke site….!

Komen er als je daar besteld nog extra kosten bij naar Nederland oid?

En heeft iemand enig idee hoeveel tijd het installeren van die parkeersensoren kost?

En qua bescherming; in het boekje van de dealer staan nog dorpellijsten voor de voorportieren; die zie ik niet op deze site; misschien zie ik ze over het hoofd qua duits? Hebben ze die daar wel, en is dat nog de moeite waard om te bestellen?

En, hebben de beschermingen op de portieren ook meerwaarde qua bescherming? Auto is zwart, dus wat dat betreft vind ik het niet lelijk.

Daarnaast vind ik dan ook de tubes wel mooi, en de skirts. Kan het niet zelf aanbrengen, hoeveel tijd zou dat ongeveer zijn om er op te zetten?

Hoor graag van jullie ervaringen!

• fokhorn

mede forumleden,

Vandaag heb ik mijn Duster een Ambiance benzine in de kleur marine blauw op mogen halen.

Besteld op 27-06-2010.

Ger

• Richard

Goedendag,

Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een Duster

Is het verstandig, nu ik een Duster rijd,om mijn lidmaatschap van de ANWB op te zeggen?

Dit ivm de Dacia Route Service.

Richard.