gebeld door dealer: hij is er!!

• tonnie

ik heb m 22 april besteld ,wanneer zou ik m kunnen verwachten dan ,de duster laureate

mvg tonnie

• Lien78

Hai, iemand vroeg welke kleur ik krijg. Het wordt een Lauréate uitvering in Bleu Minéral. Da's een blauwgrijze metallic kleur. Mooi, lijkt me, maar ik heb 'm in het echt nog niet gezien.

Verder zitten er speakers in (geregeld met dealer) en mijn Poineer-radio zetten ze even over. Ik heb er niks extra's aan, dus ik krijg de stalen ‘sier’velgen (die ik toevallig ook mooier vind dan die lichtmetalen variant). En er komt in juli nog lpg onder. Ingebouwd door Eurogas te Zeewolde, een 71-liter ringtank op de plek van het reservewiel. Prima! Tot die tijd rijd ik 'm voorzichtig aan in op benzine. Ik wil er ook nog een trekhaak onder, maar moet even checken hoe het ook weer zat met die accessiores-cheque die we zouden krijgen.

Ik tel de dagen af tot woensdag, joepie-jeej! :D

• richard

de mijne kan ik dinsdag ophalen

• rien

Tonnie,Ik heb vandaag 22.mei 201 een schrijven ontvangen van Oving in Zwolle met de mededeling dat de vermoedelijke afleverweek is week 33.

Dus geen 2 tot 3 maanden maar 4 maanden .

Dus maar afwachten.

Mvgr, Rien

• ger 52

Lien,

Gefeliciteerd!, ik heb nog niets gehoord, maar ben net terug van vakantie. Let wel op dat je duidelijk laat vastleggen dat de fabrieksgarantie van 5 jaar behouden blijft. Renault stelt namelijk als voorwaarde dat de lpg bij aflevering in de auto moet zitten.

• HenkM

Hmmmm, die ervaring heb ik niet. Bij onze MCV is LPG na 1 jaar ingebouwd en duidelijk was dat dit GEEN invloed had op de garantie op de auto, motor of LPG.

• tonnie

hoy rien,

ik heb zaterdag n schrijven gehad dat de mijne week 30 wordt geleverd eea onder voorbehoud ,dus de laatste week van juli

• ger 52

Dit werd mij verteld door de verkoper. Maar goed, volgens Eurogas is de installatie in principe beschikbaar vanaf juni. Dus………

• Lien78

Hoi Ger, jammer dat jij nog niks gehoord hebt over jouw Duster, maar ook jij was snel met bestellen, toch, dus kan nooit meer héél lang duren.

Mij werd verteld dat lpg niet eerder dan juli wordt, dat had met de type-goedkeuring te maken. Maar ik vind het zowieso slim om 'm voorzichtig in te rijden op benzine, dus dat ga ik vanaf woensdag doen.

Garantie blijft behouden met lpg, daar heb ik het met de dealer al uitgebreid over gehad. Ik ga dat uiteraard nog wel even zwart op wit laten zetten. ;)

• ger 52

Hai Lien,

Ben net terug van vakantie Frankrijk. Redelijk weer, laatste week zelfs zomers. Verschillende Dusters gezien bij de dealers. Meestal aparte dealer naast de Renault. Allemaal in diesel-uitvoering, maar dat is daar een stuk gunstiger dan hier. Zaterdag heb ik er een in het wild zien rijden. Prachtig gezicht.

Zal deze week eens informeren naar de stand van zaken. Heb momenteel andere dingen aan mijn hoofd. Vrijdag krijg ik een vervelende operatie waar ik tegenop zie, Volgende maand weer een behandeling (kijk maar eens op Google onde “ hifu”, dan weet je het wel) In ieder geval geen zaken die op dit prikbord thuishoort, maar ik weet dat jij ook enkele vervelende zaken achter de rug hebt en helaas niet heeft geleid tot verdwijnen van klachten. Maar desondanks zie ik er naar uit. Je bent vermoedelijke de eerste echte Duster rijder van Nederland. Heel veel succes. Men adviseert om minimaal 1000 kilometer op benzine te stoken, voor LPG kan worden gebruikt.