gebeld door dealer: hij is er!!

• Lien78

Tsja, ik ben benieuwd welk staartje dit verhaal nog krijgt. Maar hee: ze hebben me iets onder bepaalde voorwaarden verkocht, en daarmee zijn de verkoper en ik toen beiden accoord gegaan. Nu wijzigt de verkoper ineens achteraf deze voorwaarden. Dat kan zomaar niet!

Ben er eigenlijk best een beetje p*ssig over, en zwaar benieuwd of Bochane het netjes met me op wil lossen, of dat ik écht akelig moet gaan doen (jurist erop zetten). Het gaat hier om 500 euro, dus da's niet niks (lees: voor mij enorm veel geld), dus het is me de moeite wel waard.

Bovendien: ZIJ hebben die fout gemaakt, en daar moet IK dan voor boeten? Dacht 't niet! En ook nog: als dit nou het énige was wat fout gegaan was, maar de lijst is ondertussen lang aan het worden, helaas.

I'll keep you posted….

• tonnie

nou lien ik ben benieuwd, ik heb de grootste bonje gehad maar ze pakken zo n lijstje met of dit of dat of zo en dat is t

• Morris

Ik heb geen enkel probleem gehad met de 500 euro cheque. Na bestelling van de Duster 2x4 Laureate op 10 april (ben benieuwd wanneer hij gaat komen) het hele lijstje afgewerkt waarin de nodige opties zaten. Toen bekend was wat bij te betalen op de inruil, nog even gewezen op de de cheque van € 500. Verkoper deed eerst of ik een nieuwtje vertelde. Daarna werd driftig gezocht in een map waarin alle acties van Renault / Dacia zaten. En ja hoor; hij vond het! Daarna werd er € 500 in mindering gebracht op de eindrekening.

Ze weten het wel hoor maar houden zich gewoon van de domme!

• Lien78

Ja, zeker weten ze het wel. Ze weten ook héél goed dat ZIJ me iets fouts beloofd hebben. Ze hebben me namelijk 500e inruil extra gegeven, EN ook de andere actie (500e cheque of de financiering) toegezegd. Dat hebben we beide getekend, dus ik heb bewijs.

Nu zegt de verkoper dat hij dat niet had mogen toezeggen en dat het een fout was. Ja, dat zal wel, maar niet MIJN fout dan toch?

Dus dat is nu even de issue. Maar ik heb gelijk, en hij een probleem. Ik sta gewoon in mijn recht.