dakdragers bij de Aldi vanaf 26 mei voor €39,99

• Bas

Jullie hebben allemaal over 90 kilo, ik heb ze vanmiddag gekocht en er staat op de doos max. 60 kilo en op de dragers zelf ook.

Hoe komen jullie dan aan 90 kilo?

• joost1949

Zie ook www.daciamodellen.nl. Richard heeft hier een artikel over geschreven.

• toine60

Het fluiten kan ook voorkomen als de dragers te ver over de zijkant van de auto steken. Ik heb de mijne van 10 cm ingekort en ben (belast) van het fluiten af.

• RichardMCV

Na de melding dat ze weer te koop waren bij de Aldi heb ik inderdaad de proef op de som genomen en de dakdragers gekocht; ook de fietsdrager heb ik er meteen bij gekocht. Pasvorm is uitstekend en de prijs is prima.

Over een fluittoon kan ik nog niets melden, ik heb nog niet weer gereden met de MCV na het plaatsen van de dragers.

bij het artikel staan ook diverse foto's van de dakdragers en de fietsdrager:

Klik hier voor het hele artikel over de dragers

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• herman.

Passen deze dragers ook op de sandero?

• D. Telle

Wie wil zijn Aldi dakdragers kwijt, ik kan deze nergens meer krijgen en het leek ons wel wat

• Knutselsmurf

——————————————————-

> Wie wil zijn Aldi dakdragers kwijt, ik kan deze

> nergens meer krijgen en het leek ons wel wat

Ik moet nog ergens een set op zolder hebben liggen, omreden dat ik toch een ander merk heb aangeschaft. Ik zal eens kijken of ik ze nog terug kan vinden tussen alle andere dingen :D

• RichardMCV

Update:

ja, deze dragers zorgen voor meer lawaai. Hoewel het geen fluittoon is zorgen ze wel voor meer windgeruis. Overigens niet storend…..

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• perik jan

gaarne informatie over een dakdrager voor een renault twingo bouwjaar 2001bij voorbaad mijn dank

• remcora

Dakdragers fluiten inderdaad, maar veel belangrijker ze verhogen enorm het brandstofgebruik. Dus zodra je dak weer onbelast is, gelijk die dingen in de kofferbak doen. Bedankt voor de tip trouwens, ik ga ze snel kopen bij de Aldi.