dakdragers bij de Aldi vanaf 26 mei voor €39,99

• adriaan van Hoorn

welke informatie, verklaar je nader of informeer bij Renault

• DerRudy

Re: dakdragers voor MCV Gepost door: DerRudy ()

Datum: 10 oktober 2010 09:05

18-10-2010 zijn de dakdragers bij de Lidl weer in de aanbieding voor € 34,99, gebruik ze ruim 2 jaar op de MCV en bevallen zeeer goed.

Tip: heb wel (inmiddels) de zwarte beschermdoppen vastgekit, voor de zekerheid.

mgr

Ruud

• Dussie

Ik heb ze ruim twee jaar op de MCV gebruikt, zins kort de gelukkige bezitter van de fenominale Duster en daar passen ze ook prima op.

Alleen de bruikbare lengte is wat korter dit om dat dakrail wat korter is maar passen perfect.

• ghostDuster

Ik heb ze ook gekocht bij de Lidl , ze passen …., maar er staat duidelijk op de gebruiksaanwijzing dat ze maar op één manier

mogen passen en dat is niet het geval bij de Duster :(

Het lijkt me niet verstandig om het risico te nemen , dat ik onderweg in m'n achterruitkijkspiegel m'n dakkoffer in de berm of erger ……zie liggen

Een beetje jammer , want het zijn degelijke dragers voor weinig geld .

• Vincent

Daciast Schreef:

——————————————————-

> Prima dragers, snel monteerbaar gebruik ze al twee

> jaar naar tevredenheid.

Hey Daciast,

Ik heb een Dacia Sandero Stepway passen ze daar ook op?

U schreef niet welke type Dacia u rijdt.

• remcora

Dat fluiten hoort er echt bij. Dakdragers vangen enorm veel wind, zeker omdat het de luchtstroming verstoort. Ga ervan uit dat een lege imperiaal of een set dakdragers wel tot 20?% brandstof extra kost. Dus, het kriterium is voor mij dakdragers die snel te verwijderen zijn. Die van de Aldi zijn prima.

• LoganMCV

Ze zijn er weer.

Op de verpakking staat echter alleen de Sandero Stepway vermeld..past het wel op alle typen?

• Werner

Voor wie het gemist heeft. De dakdragers staan bij de Lidl deze week te koop. Heb ze gehaald voor mijn Logan MCV. Zien er prima uit.

• Macia

Staat deze keer de MCV ook als type vermeld op de verpakking?

Vorig jaar namelijk de dakdragers van de Lidl gekocht waarbij alleen de Sandero werd vermeld en deze pasten naar mijn mijn inzicht niet goed.

Heb ze toen weer teruggebracht.

:

——————————————————-

> Voor wie het gemist heeft. De dakdragers staan bij

> de Lidl deze week te koop. Heb ze gehaald voor

> mijn Logan MCV. Zien er prima uit.

• rgrutter

heb je daar ook een foto van gemaakt, en kun je die ook laten zien hier op prikbord?(tu)