dakdragers bij de Aldi vanaf 26 mei voor €39,99

• Werner

Heb ze omdat het toch mooi weer is meteen even gepast op de auto. Eerst de dakkoffer passend gemaakt en vervolgens op de auto.

Zie het resultaat. Inderdaad staat er op de verpakking alleen de Sandero. Maar ze zijn universeel en passen perfect. Vast als een huis.

Je ziet dat trouwens ook wel eens met ruitenwissers. Er staan zat merken en types op en toch passen ze ook op een andere.

Je kunt ze volgens mij volledig vertrouwen. Onderstaand wat foto's:

Goede kwaliteit!!!

• LED-Lightning

Ziet er goed uit!

• Avaka

En ik vind het geen gezicht.

De originele dakdragers van Dacia zijn helemaal niet duur. Ze passen helemaal perfect. Sluiten helemaal om de dakrails heen. Zijn zeer eenvoudig te monteren.

Sta je daar op de camping met je slecht passende Lidl dragers……..

• Macia

Werner, bedankt voor de foto's.

Ziet er stevig genoeg uit. Ik heb verder geen ervaring met dakrails/dakdragers combinaties.

Toch blijf ik voorlopig op zoek naar net iets beter aansluitende dakdragers.

• Avaka

Dan adviseer ik de originele Dacia dragers. Perfecte aansluiting en niet duur.

• Werner

Tja over smaak valt te twisten. Maar ik rijd er 4 dagen per jaar mee.

Gooi ze in Spanje achter me huis en geef het geld dat ik bespaar

uit aan een Cerveza.

• Barrabas

Weten jullie hoe je bvb ronde buizen op een dakdrager kan plaatsen zodat ze niet voor of achteruit schuiven in de klemhouders?Met Tape rond de klemhouders?

Of bestaan er aparte klemhouders voor die rondom buizen klemmen/blokkeren.

Heb die zijdelingse klemmen van Thule maar niks om het schuiven naar voor of achter tegen te gaan.

• Jubbels

Had ook last van dat schuiven. Ik heb in de klemmen een stukje afgeknipte fietsbinnenband gelegd.

schuift nu niet meer.