afgeleverde duster

• riencom

Alle begin is moeilijk maar nu het ook de deur weer is gemaakt.

Ga ik er maar van uit dat het een slippertje in de aflevering is geweest.

Anders krijgt een nul beurt bij mij wel een andere betekenis.

Nu ga ik er vanuit dat wij met onze bruine duister ook veel km kunnen maken zonder veel problemen.

Gr Rien

• RonG

Mijn Duster is netjes door mijn dealer afgeleverd.

Mooi gepoetst, volle tank. uitleg van instrumentenpaneel enz.

Ben tevreden.

Nu heerlijk met de Duster op pad.

Valt me wel op dat je toch wat bekijks hebt als je onderweg bent, mensen die langs je blijven rijden en de auto bekijken.

bij verkeerslichten en als je ergens stilstaat wordt de auto driftig bekeken.

Al paar leuke reacties gehad van mensen die me spontaan aanspraken.

Gr. Ron

• joost1949

Afgelopen woensdag, 25 augustus, mijn nieuwe Duster 1,6 16 V Laureate in de kleur brun cajou afgehaald bij Bochane te Arnhem en daar afscheid genomen van mijn Dacia Logan MCV. Ik heb er de standaard Radio CD-speler met stuurbediening in zitten en die voldoet voor mij prima. Daarnaast heb ik er nog een armsteun in laten zetten, heeft de auto een trekhaak en een achterbumperlijst. Ook is de auto voorzien van de Parrot CK3100 (al goede ervaringen mee in mijn MCV) en heb ik cruise control laten inbouwen. Cruise control ben ik al lange tijd gewend, ook in mijn MCV, en is voor mij een onmisbaar instrument in de auto. Aflevering bij Bochane door Peter van den Brink was perfect. Met een volle tank benzine en een heerlijke fles wijn vertrok ik na aflevering met zoon Joris weer naar mijn woonplaats Goirle. Zo konden we al een mooi ritje van 100 kilometer maken om de auto beter te leren kennen. Onze eerste ervaringen zijn prima, het is een geweldige auto, veel ruimte (bagageruimte wel kleiner dan in de MCV, ,maar dat was bekend), ziet er stoer uit en rijdt prima. Onderweg naar huis ook al veel bekijks gehad. Zelfs mensen die hun duim opstaken als teken dat we een prachtige wagen reden. En zo is het ook: veel auto voor een mooie prijs.

• Geinponem

Ik heb hem vandaag ook mogen ophalen: Dacia Duster Laureate, zwart, 4x2. Met Pack Look, Pack Robuust en Thule trekhaak.

Besteld op 24 juni > dus niet zo enorm lang op moeten wachten.

Na thuiskomst in Nieuwegein leek 1 van de luidsprekers niet goed te werken, maar toen ik alweer opweg was naar de dealer deed ie het alsnog. Verder heerlijk gereden. Ik begin het een sport te vinden om het verbruik zo laag mogelijk te krijgen. Het begon op 9.6l/100 km (inrijden dealer?) en staat nu op 8l/100 km. Alhoewel dat natuurlijk nog niet heel veel zegt na 100 km.

HELAAS ontdekte is vanavond pas een piepklein deukje :X : Net onder het linkerachterraampje. Het zit net onder het kenteken-grafeerwerk in het glas. Ik heb dus het vermoeden dat het is gekomen bij dit graveerwerk. Direct de dealer gebeld (koopavond) en afgesproken dat ik morgen even langskom. Hopelijk doet 'ie niet moeilijk. In hun ogen zou de deuk er immers na aflevering in gekomen kunnen zijn.

Verder echter dik tevreden!

• Avaka

Dat piepkleine deukje is dat niet zo'n ‘zetwerk’ deukje? Als je een scherp oog hebt zal je die nog wel vaker zien. Is meer een knikje dan een deukje denk ik. Tijdens het poetsen kom je ze wel meer tegen. Bij het linker achterraam zie je ze vaak. Op de middenstijl ter hoogte van de raam rubbers ook. De meeste mensen zien het niet.

• Geinponem

Zooo klein is ie nou ook weer niet. Als je eenmaal weet waar ie zit zie je hem al van 6 meter afstand; iedereen tot nu toe.

Gelukkig deed de verkoper ook niet moeilijk vanmorgen. Hij belt me binnenkort als de ‘deukendokter’ langskomt. Die zal hem dan proberen ‘uit te zuigen’ (?). Kijken ze gelijk ff naar mijn linker voorspeaker, want die hapert toch af en toe nog. Maar verder ben ik dik tevreden.

• frank

sinds vandaag half twee ben ik d ebezitter van een zolvergrijze duster met leren bekleding en pack look en trekhaak dus helmond is ook voorzien van een mooie auto is echt geweldig

• mart

rijd de mijne al weer twee weken

super goed

• Vonk

En vanmiddag was het mijn beurt. Na 4 mnd wachten kon ik mijn Duster ophalen. Heerlijke auto.

Mijn uitvoering: Ambiance, Blue Mineral 4x2, met armsteun, en de lichtmetalen velgen

• addy

onze duster besteld op 06-09-2010.afgeleverd op 14-02-2011.900km gereden.zijn erg tevreden.op naar de vakantie.met een vouwagen er achter ben benieuwd wat dan de bevindingen zijn.grt addy