One-touch raambediening

  • Jubbels

    Heb je die 2 modules al binnen? Zo ja, ook al getest?

    Als die goed werken wil ik ze ook wel bestellen……………………………….

  • PD3JCW

    ja, die heb ik een week of 4 geleden ingebouwd. Werkt perfect !!!!!!

    als je ze besteld kun je betalen met Western Union en met een normale bank overboeking als je het aan hem vraagt.

    Ik heb het geld met Western Union (waar ik eigenlijk nooit gebruik van maak, omdat het te fraude gevoelig is) overgemaakt en een paar dagen later stond de postbode op de stoep met het pakketje.

    Inbouwen is 5 minuten werk, je klikt de modules gewoon achter op de bestaande schakelaars, en dan leer je de modules even in volgens de manual en klaar !!!!!!

  • HenkM

    Hier in Valkenburg werken de (2) modules ook prima in de bruine Duster, 2 stuks zijn onderweg naar een rode MCV :)-D .

    Waarschijnlijk vanavond ook operationeel X( .

  • LED-Lightning

    Die Limburgers blijven maar klussen he hahaha, goed bezig!!!

  • HenkM

    Oh, Yeah (:P)

  • Jubbels

    En die twee voor de rode MCV zitten er ook in.

    Werken perfect!

  • Jubbels

    Ja, we laten de ruiten (en de limburgers) wel schuiven!:)-D

  • Dacioot

    Allemaal goede verhalen. Dat wil ik ook!

    Eigenlijk zijn er maar een paar dingen die ik mis in mijn MCV: een thermometer (om de buitentemperatuur te zien), een systeemradio (met display in het dashboard, dus geen gedoe met een frontje), en one-touch raambediening! (En eigenlijk ook nog de mogelijkheid om de ramen dicht te doen als de sleutel al uit het slot is).

    Die one-touch bediening gaat er dus in ieder geval alsnog komen. Zijn er meer gegadigden om zo de bestelkosten te verlagen? Laat even weten, liefst via een PM.

    Groeten, Kees.

  • Jubbels

    Dacioot Schreef:

    ——————————————————-

    En eigenlijk ook nog de mogelijkheid om de ramen

    dicht te doen als de sleutel al uit het slot is).

    Deze mogelijk is al voorzien in de bedoelde modules. (Puls vanuit de centrale deurvergrendeling). Alleen moet het hele zaakje op een constante plus ipv een geschakelde plus worden aangesloten.

  • hgeest

    Zeer geinteresseerd in de “bulk” bestelling voor modules.

    (heb het zelf niet zo op buitenlandse betalingen, dus sluit graag aan)