One-touch raambediening

  • Jubbels

    Je moet een email in 't engels sturen aan de maker van deze modules. stojakovicv@gmail.com

    Laat hem weten wat je nodig hebt.

    Je krijgt dan een mail terug. Hierin staat hoe je het bedrag kunt overmaken.

  • motorboom

    Betalen via W.U. is het goedkoopste €12,-

    Had het binnen een week thuis.

  • Freddy

    Hallo,

    Ik heb ook de One-Touh schakelaars geplaatst in mijn Dacia-Duster en ze werken perfect maar er is een probleem opgetreden. Gisteren moest ik met mijn lichten

    aanrijden en plots gingen mijn ramen automatisch open en moest ik ze telkens opnieuw dichtdoen tot zolang ik bleef rijden met mijn lichten aan. Nadat ik ze terug uitgezet had die werkte terug alles perfect. Kan mij soms iemand zeggen die ook dit probleem heeft of wat er aan te doen is?

  • Willem Z

    Na drie jaar en drie maanden van zeer tevreden rijplezier hebben we onze Duster ingeruild voor een Renault Captur.

    Hierdoor voor een fatsoenlijk bod te koop : een paar one touch raambediening en een nooit gebruikt reservewiel type Laureate.

  • motorboom

    gisteren een nieuwe Duster besteld dus nu ook 2 modules over.

    Doe eens een bod.

  • Anton

    Goede dag,

    Ik kan mijn reactie niet terugvinden. 

    Daarom nu nog een keer.

    Ik ben op zoek naar een LOGA2 schakelaar/schakeling.

    Vladimir is gestopt met het maken van deze omdat er geen vraag meer naar is.

    Heeft iemand nog zo'n systeem zodat ik deze kan namaken ?

    Vladimir had wel de pagina gestuurd waar de tekeningen te vinden zijn, maar helaas is ‘logic 1’ niet uitgelegd.

    Mvgr.

    Anton