One-touch raambediening

  • Jubbels

    PM=Personal Message“. Klik in een bericht helemaal onder aan de berichtenboom op ”Privéberichten"

    Ik weet niet op je hiervoor geregistreerd moet zijn.

  • Daciarijder

    Hoi,

    Ik doe ook graag mee als het nog van toepassing is.

  • Dacioot

    Daciarijder Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik doe ook graag mee als het nog van toepassing

    @Daciarijder (goede naam hoor!),

    Inmiddels zijn we twee bestelrondes verder. Een flink aantal Dacia's heeft nu one-touch raambediening. Er staat echter geen nieuwe bestelronde op stapel. Natuurlijk kan je altijd zelf rechtstreeks met Vladimir zaken doen.

    Als blijkt dat er toch weer een flink aantal mensen deze lente de ramen automatisch open (en weer dicht) wil laten gaan dan wil ik best nog eens een collectieve bestelling doen. Om het voor mij dan eenvoudiger te maken wil ik dan de levering in één keer uit Servie naar de koper laten gaan. Daardoor wordt het iets duurder, wel is er het voordeel van de eenmalige betaling (dus gedeelde transactiekosten). Totale kosten voor twee modules zouden dan op 65 tot 70 euro komen (afhankelijk van het aantal deelnemers).

    Kees.

  • B777

    Geachte Duster rijders,

    ook ik ben bijna eigendom van een prachtige Duster. Zojuist zijn bij mij de modules van onze vriend Vladimir binnen gekomen. Nu rest mij de vraag of het een vrij makkelijke klus is om de schakelaars te verwijderen. Ik heb het dan over zowel de kap (waar je op drukt) als de module zelf die erachter zit. Alvast bedankt voor de eventuele tips.

    Gr B777

  • Dacioot

    Mag het ook een reactie van een MCV-rijder zijn?

    In principe is het vrij eenvoudig; de schakelaar zit in het achterliggende frame geklemd (aan de boven en onderkant). Je kan 'm verwijderen door simpelweg aan het geheel te trekken. Ik heb begrepen dat het een keer is voorgekomen dat het kapje los ik gegaan van de eigenlijke schakelaar. Dat heb ik echter maar één keer gehoord.

    Verder heb ik wel eens gelezen van de mogelijkheid om de hele kap/dashboard-deel te verwijderen. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.

    Als je de schakelaar gaat proberen los te halen is het wel belangrijk voorzichtig te doen; je beschadigd het omliggende plastic nogal makkelijk. Je zou het met een schroevendraaier kunnen doen, of eventueel met twee. Wikkel dan wel iets om je schroevendraaier en/of plak bijvoorbeeld ducktape op de omliggende rand. De laatste keer dat ik de schakelaars heb verwijderd heb ik een nieuwe methode bedacht: ik heb twee kleine ty-raps met de dikke kant achter de knop gefrommeld. Vervolgens de een naar boven, en de ander naar onder geschoven. En daarmee de schakelaar uit het dashboard getrokken. Voordeel hiervan is dat je minder snel iets beschadigd.

    Al met al een heel verhaal voor een niet zo ingewikkeld klusje :). Succes!

  • Barrabas

    (tu) Servische Loga2 car pulse window controller switchen gisteren toegekregen van de Vlad en meteen gemonteerd in de Duster,+/- 15 minuutjes.

    Werken uit de kunst,vooral bij parkeerplaatsen met slagfbomen,hi! :)

  • motorboom

    Ik wil er ook gaan bestellen, maar wat belachelijk die extra kosten voor overboeken geld.

    Wie wil er mee doen om de kosten te besparen.

    (omgeving Eindhoven) anders ook nog bezorgkosten in Nederland.

    Dit zijn de kosten voor de modules:

    Thank you for interesting in my device!

    Here is the price and delivery details:

    1. LOGA2 module x 2 piece = 50 EUR

    2. packing + shipment + customs= 15 EUR

    3. Installation manual on English language, Block schematics at: https://sites.google.com/site/logantips/home_en/loga2—pulse-window-controller

  • HenkM

    Ik heb indertijd de modules betaald via een iban/bic overboeking naar Vladimir. Kosten waren er toen niet bij.

  • motorboom

    weet niet welke bank jij hebt, maar omdat er geen animo was, heb ik net proberen te betalen. (abnamro)

    En krijg te zien dat ik €21 kosten moet betalen.

    Ga denk ik van de week maar voor W.U. kost €12

  • Vic

    Ik had ook graag een setje One-touch raambediening besteld voor mijn Duster.

    Waar kan het bedrag storten ( via bankoverschrijving)

    Mvg

    Vic