Waterlekkage vloer Sandero

• Henkes

Hopelijk is dit de oorzaak van het probleem.

Hoop voor jullie dat het straks inderdaad opgelost is en…..dat het interieur straks niet muffig gaat ruiken.:(

• Claudia & Stephan

De auto is twee dagen bij de garage geweest en we hebben hem inmiddels ook alweer twee dagen terug. Vannacht heeft het hier weer behoorlijk geregend, maar het ziet er naar uit dat er nu geen water meer in de auto is gekomen. Het deurrubber is in ieder geval droog gebleven. De auto is nog wel nat van binnen, maar dat komt omdat ze er bij de garage nog wel behoorlijk wat water tegenaan hebben gespoten om de lekkage op te sporen.

We hebben meteen Avaka's tip, elders op het prikbord, ter harte genomen en twee kussenslopen met kattenbakvulling in de auto gelegd om de auto vochtvrij te houden. http://dacia.startpagina.nl/prikbord/13124634/13139683/re-vocht#msg-13139683

Wel blijf ik allert voor de eventuele vervolgschade op deze lekkage. Er is toch langdurig water in de auto gekomen. Dit zou eventueel kunnen leiden tot roest- of schimmelvorming. Heeft iemand hier ervaring mee? Is er uberhaubt kans op roest- of schimmelvorming? Vanuit de dealer werd er gezegd dat de bodem hier tegen beschermt is, maar is dat ook zo?

Even terzijde: De dealer was overigens zo royaal geweest om ons, gedurende de dagen dat we de Sandero moesten missen, een leenauto mee te geven. …een Renault Clio'tje van net een maand oud. Wat rijdt dat lekker en soepel, zeg! Het brengt ons wel in de verleiding om eens te shoppen naar een comfortabelere/modernere auto. Maar ja, ik vrees dat de inruil voor onze Sandero van ruim twee jaar oud tegen zal vallen.

• Claudia & Stephan

Precies, dat bedrag had ik ook al via internet uitgevogeld. En dan schrijf je toch even 6000,- Euro oftewel 45% van de nieuwwaarde af in twee jaar tijd. Nee, dat is mij iets te veel van het goede.

• jblanken

Besten mensen,ik heb sinds het koud weer is toegenomen,mijn binnen verwarming op 4 gezet.

Tja dit is niet om aan te horen,lijkt wel een bommen werper,die laag over komt.

Ben ook in de garage geweest,daar word hij 02-12-2010 vernieuwd,ik woon in Maastricht.

Vraagje zijn er hier op het forum,nog meer mensen met dit probleem,mijn Sandero = Stapway.

Ik moet de radio uitzetten komt niet boven het geluid uit.

Gr J B.

• Ben

Kan een blaadje zijn op de ventilator!

Gr. Ben

• LED-Lightning

Kan afhangen welke richting je de lucht laat stromen. Als je ‘m op het raam zet maakt de luchtstroom meer geluid dan dat je ’m naar je toe en naar de benen zet. Kan ook een blaadje zijn wat ergens zit.

• jblanken

Nou het waren geen blaadjes in de ventilator,maar hij was uit balans.

Zei garage Kerres uit maastricht hebben er een nieuwen in geplaatst.

Hij doet het nu weer zonder het brommen,want het helen dachbord trilden ervan.

Gr Jean

• LED-Lightning

Mooi dat is goed nieuws!

• wimpie

Leuk zo,n forum, het begint met water en natte kranten en het eindigd met gebrom en onbalans X(

• Claudia & Stephan

Dachten we er eindelijk eens vanaf te zijn… afgelopen weekend heeft het weer even geregend, dus vandaag een mooi en hoopvol moment om te checken of de vloer droog bleef. Helaas, er staat alweer een plasje water op de vloer. Volgende week dinsdag gaan we maar weer voor de 3e keer met deze klacht naar de dealer. Overigens is dit al het 3e mankement dat we onder garantie hebben moeten laten maken. Om eerlijk te zeggen hebben we het ondertussen een beetje gehad met deze auto. Ons enthousiasme wordt hierdoor eerlijk gezegd een beetje getemperd. :?