dacia laureate 1.6 van 19-03-2008 nog maar 4600,00 euro!!!!

• Annemiek

Bedankt voor alle reakties.

groetjes,

Annemiek

• Roemeense Hummer

snap het niet meer !!!!!!!

volgens de ANWB koerslijst valt het nog wel mee.

Onze Dacia Laureate 16/16, 77 kw kostte in februari 2008 volgens deze lijst……

€ 13.795,== .Daar komen bij airco, radio/cd, mettalic lak en dan kost ie volgens dezelfde lijst € 15.520,==

Ik vulde vandaag mn kenteken in en dan is de verkoop/inruilprijs >>>>>>>>>>>

€ 9650,== voor partuculieren en € 9250,== bij inruil .

Stel dat ik 'm over enkele maanden inruil voor een Duster dan verwacht ik toch zeker een knappe prijs van rond de € 9500,==.

Ik heb hiervoor enkel nieuw gereden en de koets na 3 jaar ingeruild.

Hiervoor reed ik een Peugeot 307 en dat was pas bijleggen om maar over mn voorgaande koetsen niet te praten.

Ik ga ze weer allemaal in de omtrek af want het is een ware koehandel in de autobrance.

Bij de Renault/Dacia dealer had ik het al helemaal gehad en heb de ervaring dat de “niet-dealer'” garage nog de beste inruil geeft.

• adriaan van hoorn

niet zeuren over inruil, gewoon gaan shoppen bij andere merken. Scheelt soms duizenden euro's en anders gewoon, goedkoop doorrijden. De eerste jaren schrijf je op iedere auto heet meest af. In procenten misschie bij Dacia wat meer, maar in geldbedragen relatief weinig. Bedenk wel dat het prijsverschil tussen een jonge tweehands Daas en een nieuwe niet groot is. Voor een paar duizend meer koop ik een nieuwe. Dus verder niet meert klagen jongens…………………..

• Mark L.

Mijn mcv 1.6 16V op lpg 3 jaar oud brengt tussen de 6000 à 7000 (6 bij de dealer, 7 particulier) € op, er is nog steeds een verschil wat de wagen na x aantal jaren waard is op papier en het er ook nog efectief voor krijgen. Aankoop prijs van mijn mcv + inbouw lpg was een goede 15000 € (duurste versie met airco). Blijf er mooi mee rijden, nu inruilen is in mijn ogen geld wegsmijten.