Ja, ik ben helemaal klaar met Dacia.
Mijn MCV is inmiddels 3,5 jaar oud.
Heb problemen rondom de auto al gehadd varierend van lakproblemen tot schakelbak problemen. Met de kerst was het weer eens hommeles, en was de aandrijfas rechtsvoor kapot, zomaar opeeens tijdens het rijden. Geen hoge drempel of weet ik wat wat een schok zou kunnen veroorzaken, maar zo maar opeens……………
Reperatie bij Mafait in Almere was een drama. Afspraak gemaakt via internet, auto al een dag van te voren bij de dealer laten neerzetten. Dag later 's avonds op het fietje erheen(ja, want dat vervangende vervoer krijg je daar ook echt niet) en …………uh……….nee de auto was niet klaar …………??????????????? .Was ook lekker doorgeven maar niet heus. Ik was daar vroeg in de middag ook al geweest om te vragen hoe of wat, want het was de bedoeling een dag later weg te gaan, en ja ook weer op de fiets
Maar o.k. dan een dag later nog maar eens proberen. En ja hoor eindelijk laat in de middag het verlossende telefoontje dat de auto klaar was.
Ja en dan de rekening € 395,- waanzin want een paar maanden eerder had ik ook al problemen met de schakelbak geahd waarvoor ook de auto al een paar dagen bij de dealer had gestaan. En die 2 problemen zijn echt aan elkaar gelinkt. Maar niet volgens Dacia…………
Goedkoop blijkt dan (voor ons in ieder geval) duurkoop, zeker ook als je dan in gedachten neetm dat ik 2 maanden eerder de auto wilde inruilen voor een nieuwe , zo volledig mogelijke MCV tegen een inruil van 8000 ?????????
Dus in 3 jaar schrijf je meer dan de helft van deze auto af????
NOOIT MEER DACIA VOOR MIJ