Jammer voor U dat het zo is gelopen.
Maar zoals andere mensen al laten weten, dit hoeft niet bij iedere Dacia te gebeuren.
Wel is de genoemde Dealer niet een man van afspraak, daar heeft U groot gelijk in.
als U een keertje op “problemcar”inlogt, en op het merk (of ieder ander merk) klikt, dan kunt U zien dat er heel veel problemen zijn met allerlei automerken, zowel de goedkopere alswel de duurdere merken, en waarbij tevens ook niet alle problemen kunnen worden opgelost.
Voor U dus nooit geen Dacia meer, maar andere Dacia rijders zijn dus wel tevreden met hun auto.
Maar dat moet ieder voor zichzelf weten nietwaar, in ieder geval wens ik U veel succes als U een ander automerk gaat rijden in de toekomst.
Ik krijg medio februari a.s. een nwe Dacia Duster Ambiance afgeleverd waarvan ik denk dat het een fijne auto is gezien de vele reactie,s op dit Forum.
Wel weet ik dat als ik hem inruil na bv 3jaar, ik niet veel terug krijg bij inruil, maar daar was de aankoopprijs ook naar hé.
En dit hebben ze wel meegedeeld tijdens de aankoop, dus werd het voor mij de Dacia.
Frans5