Dacia Duster E5 motor

• Henk

Wat voor kleur is de jouwe eigenlijk?? de mijne zwart met brock/rc design 19 velgen, en een zelf ontworpen soort “stepway” tekst in felgeel op het voorportier, leek me wel grappig bij mijn auto, die dus geen pack look heeft, en dus nog meer zwart is dan de meeste dusters, verder is deze voorzien van een cruise control en een pioneer radio, ben benieuwd naar de jouwe/uwe ?? grjes henk

Ps: op een andere dacia site wil ik vd week nog wat fotos posten, misschien leuk als ik daar die van jou dan ook weer tegenkom, zouden er nog meer duster zijn met ..-pnk-8?

• stitch0709

Hoi henk, Ik vind maar een kleur de mooiste, en dat is zwart :)

Heb ook geen packlook, minimaal chroom, Heb oranje lampjes in koplamp al vervangen voor silver, zijknippers voor smoke uitvoering en ga straks mijn smoke zijwingschermen monteren.

Velgen komen deze zomer, Zwart met RVS rand.

Black is Beautiful

Al mijn fotos op :

Lucky Seven photogallery

Omgeving Veluwe

• stitch0709

PS, topic is E 5, heb dus een K4M969 motor, is dus Ethanol85 en E5.

greetts

wim

• henk

Hoi (alweer) ik weet dat het off topic is, maar wel leuk, mijn velgen zijn dus voor 80 % zwart met zilver accenten en zijn ook nog voorzien van een doorzichtige kunststof afwerklaag, tegen de weersinvloeden, die “smoke”knipperlichten had ik nog niet gezien, ik heb wel chroom ringen om deze knipperlichtjes, dat is wel het enige chroom wat ik eraan toegevoegd heb (staat wel chic vond ik) en “zilveren”lampjes?? ben benieuwd hoe dat eruit ziet, zelf heb ik er nog over gedacht om zwarte koplampen te monteren, maar dat ging me toch wat teveel in de papieren lopen, het liefst maak of ontwerp ik het zelf de veranderingen en dan zo dat het lijkt of het zo hoort, ik dacht altijd dat ik alleen zo gek was, maar bij dacia eigenaren zijn dus best wel veel net zo gek als ik, heb ik al gemerkt, super dat geeft dit merk nog meer waarde voor mij, ik zag dat je een foto bijgevoegd had, wist niet dat dit kon, zit je ook nog op andere “dacia”sites? gr Henk

• stitch0709

Hoi Henk

ik probeer dat ook steeds, “low budget”, bij mijn vorige auto (Chrysler PT Cruiser) gasveercovers van RVS wc rolhouder, afdekking veerpoten RVS asbakjes van de Action Zelf gemaakte wieldoppen Hot Rod style etc.

Kijk maar eens op mij webshot pagina in andere albums

Ja ik zit ook op meer forums ( nog aan het zoeken naar de voor mij geschiktste) Daciast, Daciaforum, Dacia site van Nederland en Dustercommity in Duitsland

fotos plaatsen kan als je je hier aanmeldt en inlogd.

greets Wim aka stitch aka stitch0709 aka Lucky Seven

• edu47

Hee beste Duster liefhebbers misschien past deze er nog tussen,na vijf maanden wachten Vrijdag 4 Maart opgehaald bij de dealer Duster Laureate Gris Basalte kenteken 36 PNK 8.

vele fijne kilometers toegewenst.

hartelijke groet Eduard.