Duster op gas - ervaringen/problemen??

• Harry

Los van jullie Duster: LPg of LPI injectoren kunnen lekken.

Hierdoor ontstaat in rusttoestand een opeenhoping van wat lekgas in de cilinders

Bij het starten (op benzine) is er dan een mix van benzine en LPG en hierdoor loopt de motor “rottig” en slaat af.

oplossing: laat de injectoren vervangen !!

• jaap

Het probleem doet zich zowel bij en koude als warme motor voor. Gr Jaap

• a.crijns

gekocht in october 20 -2010 .hierna sinds 22-03-2011 op gas en al 4000 km gereden rijdt op gas super geen verschil in trekkracht eigelijk beter.instal lpi. stiller!!

440 km gereden voor een bedrag van 27 euro in plaats 70 euro tot nu toe rijdt hij prima.

• gerard

mijn DACIA DUSTER van mei 2012 slaat steeds af bij het achteruit rijden en optrekken bij stoplicht/file. verder geven de lampjes leeg aan ik kan dan voor 6 euro tanken ? bij het tanken slaat hij vaak niet af en vult gewoon door ver boven de 32 liter (tank van 40 liter) het is een roemeense installatie ben al een jaar aan het dokteren met de garage maar die komen er nog steeds niet uit volgens mij de enige oplossing een hollandse gasinstallatie inbouwen. Storingslampje blijft continu branden wat volgens mij ook niet helemaal goed is! wie weet raad of heeft het zelfde probleem.

• thei

Terug gaan naar de LPG inbouwer,je hebt er toch zeker nog garantie op.

• gerard

is in roemenie ingebouwd, dit systeem kunnen ze hier niets mee

• thei

Dan bel eens met www.verdamper.nl ik weet zeker dat Kees je verder kan helpen en voor een schappelijke prijs.

Telnr en adres staan op de website.

• gerard

op dit adres www.verdamper.nl krijg ik niets ?

• DerRudy

thei Schreef:

——————————————————-

> Dan bel eens met www.verdamper.nl ik weet zeker

> dat Kees je verder kan helpen en voor een

> schappelijke prijs.

> Telnr en adres staan op de website.

Thei bedoelt:

http://www.verdampere.nl/

• thei

Juist dat is hem.

Gerard laat staks svp weten hoe het afgelopen is met je LPG installatie.