Dikke proficiat,succes ermee en vele kilometers met of zonder buizen,ha,ha,ha!!!
Gefeliciteerd me je aankoop. Misschien heb je net zoveel geluk als wij. Ons Dustertje zou laatste week december komen, en nu bericht gekregen dat we hem eind november in ontvangst mogen nemen.
Ook wij niet zoveel korting, maar wel een armsteun gratis, en korting op instal 12v achterbak en parkeersensoren!
had niets in te ruilen op de duster. zit weinig marge op voor de dealer, die het merker maar bij moet verkopen. kreeg iets van 150 euro korting en gratis inbouw autoradio en carkit, die ik elders had gekocht. Maar onlangs is er nog een boek met tips voor handelaren verschenen met als titel “geef geen korting en 100 andere tips”. dealers verdienen pas wat terug aan het onderhoud van de auto, maar de duster staat niet bekend als een sleutelbak. Hij doet wat hij moet doen, zonder noemenswaardige problemen.
Was even in de markt om mijn sandero Ambiance sept. 2009 30.000km in te ruilen voor ‘n nieuwe Logan Blackline en ’n Duster laureate benzine 4x2.
Maar kreeg zulke bedroevende biedingen, dat ik de duster(voor mezelf), maar liet vervallen.
Die Logan heb ik wel gekocht.
M'n Sandero rijdt als 'n zonnetje.
Na 't, inmiddels prima verholpen, stottergas-probleem bij de sandero, hoef ik niet meer zo nodig.
Ach,
jàren geleden ‘n renault van nog geen 2 jaar oud proberen in te ruilen bij m’n toenmalige renault-dealer.
Kreeg 'n bespottelijk bod.
Bij peugeot lag 't bod meer dan 100% hoger.
Dus renault was 'n klant kwijt.
Dacia's moet je gewoon oprijden.
Of particulier verkopen.
Tevreden sandero-rijder.
(Als ‘t dingetje mij de komende 5 jaar, zonder prob’s brengt waar ik heen wil, mag ie in de eregalerij)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?