Iedereen doet maar met zijn auto wat hij wil!! (tu)
Als iemand het een toegevoegde waarde of extra glans voor zijn auto vind ok.
Maar dat dit verplicht gaat worden NEEN !!!
Wat mij mateloos irriteert is de onzin over dagrij verlichting
1 Het is dat de auto beter zichtbaar is overdag! maar de achterverlichting brandt dan niet!!
Daarom rij ik overdag met dimlicht ben ik aan alle kanten beter zichtbaar! ook voor bumperklevers binnen de bebouwde kom! Voetgangers zie ik !!! zeker beter met dimlicht aan!
2 Het brengt de automobilist weer extra op kosten! (td)
In landen om ons heen was rijden met dimlicht overdag al jaren verplicht …prima zaak!!!
3 De led verlichting zou beter voor t milieu zijn en goedkoper(in brandstof)
Led maken kost ook vervuilende industrie en voor de montage kosten kan ik in de auto zijn leven lang ovedag met dimlicht rijden dat kost waarschijnlijk minder brandstof extra dan de montage kosten vd extra verlichting.
4 Ze zouden een auto leven lang mee gaan….lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik ken al veel mensen bij wie meerdere malen al de led unit van de achterlichten is vervangen (niet goed voor t milieu en zeker niet voor hun portemonnee!)
Nogmaals als iemand dit leuk vind om te maken of laten maken op zijn auto is dat ieders goed recht,maar de redenen
op gegeven en bedacht door een ambtenaar achter een burau om dit te verplichten ontgaan mij in het geheel En ik zie het weer als de auto maar weer duurder maken. Schaf liever die niet tot europa horende BPM af en werk daar voor van achter je door ons duur betaalde zitplaats achter je bureau in Brussel!!
ZO dat lucht fff op !!! X(