Mistlampen op volle sterkte zonder mist kunnen verblinden vooral snachts al zeker wanneer ze meedraaien in een linkse bocht ZONDER mist.
Verbruiken een pak meer 2x 55 WATT is 110 WATT en bijna 10 AMPERe !!!
DRL's 300 MILLIWATT.
“En wat ook leuk is, is dat het na het uitzetten van de motor, het uitstappen en afsluiten van de auto, kan gebeuren dat de DRL's nog 10-30 seconden blijven branden voordat ze automatisch uitschakelen. Of zou dat door de kou komen? ”
Voor de VIERDE en laatste keer.
DRL's blijven branden en gaan uit tot de batterijspanning zakt onder de 13,..Volt.
Dat IS wanneer de alternatorspanning WEGVALT,plus 14,…Volt en er nog even meer dan 13 Volt op de batterij blijft staan,maximum lading,
maar al vlug terug zakt naar de nominale waarde van12,5 Volt in rust (goede batterij).
Koude of warmte heeft met DRL's niks te maken maar wel met de batterijtoestand maar dat is een ander verhaal.
Is dagrijverlichting niet iets te luxe voor een Dacia?
Ik dacht dat we een Dacia kochten vanwege zijn eenvoud?
Er zitten ook geen standaard achteruitrijsensoren op, ook niet echt nodig met het goede rondom zicht dat een Dacia heeft.
Cruisecontrol, leuk, maar dan had ik wel een KIA gekocht ofzo.
Buitentemperatuurmeter??? Kost 5 euro bij de halfords of Gamma.
Ik vind het wel verfrissend , ietsje minder.
Een Dacia met allerlei snufjes is net als een LADA met spoilers.
Maar mijn Lada Samara 1500S met dubbele Weber-carburetters en nog van dat ging wel 210 km/h gemeten met een Porsche 911.Daar kon een Golfje GTI achter fluiten (letterlijk).Daar reden er toen veel achter mij op apegapen!
En laat iedereen knutselen aan zijn wagen,een Dacia heeft geen luxe opties daarom is het ook een budget auto.
Achteraf doe je met het aankleden ervan wat je ZELF wil.Trouwens dure merken worden achteraf ook nog verder aangekleed.
Er rijden er nog steeds rond, de Jonny's & Marina's, met een achterspoiler als een surfplank en niet op een Dacia.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?