Nagelen Duster 4x4 110 DCI

• Turbootje

@grutter

Hoi Robert,

Jou Duster is helaas TE snel voor mij geworden, na de inbouw van de Piggy Bag en het open luchtfilter :)

Aangezien jou Duster nu erg veel op een ongetemde mustang lijkt en ook nog eens brult als een tijger durf ik eigenlijk niet te ruilen :X

Tevens past de kleur van jou Duster niet bij de inrichting van mijn huiskamer, hetgeen zou betekenen dat ik de auto voortaan buiten moeten laten staan van mijn vrouw ;)

Dus als je het niet erg vind, dan wacht ik toch maar liever even de oplossing van de dealer af :D

Toch bedankt voor het meedenken, je bent een echte collegiale en zeer vriendelijke daciast >:D<

Turbootje :)-D

• atienwouter

Hallo allemaal.

Eigenlijk begrijp ik er niets van, dat er zoveel “kwaliteitsverschil” in de auto's zit.

Ik heb net als Robert een probleemloze Dacia, op een lekkende oliekeerring na.

Het is een fantastische auto vinden wij, maar kan me voorstellen dat iemand met zo'n maandagochtend auto

zo zijn bedenkingen heeft.

En zoals Turbotje schrijft kan het met een mercedes ook gebeuren.

Dus gun ik voor iedereen probleemloze kilometers.

• willem

Een lekkende oliekeerring vind ik geen klein dingetje.

• rgrutter

Helaas heb ik geen last van nagelen. Ik wou dat ik het had.

Probleemloos is ie nu zeker, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven (hoop ik).

En inderdaad, die van Turbootje zal wel een maandagmorgen auto zijn . :D

Misschien een tip voor Turbootje…..zoek een andere garage? :)-D

• atienwouter

Inderdaad is dit geen klein dingetje.

Dit is door gagage bij winterbeurt geconstateerd en direct via garantie verholpen, ook nieuwe distributieriem.

Maar wat ik wilde zeggen is: niet allerlei dingetjes waarvoor je steeds naar de garage moet, en die meestal niet om de hoek is.

Maar je begrijpt nu wat ik bedoel.

• Turbootje

Aangezien ik weinig vrienden heb, is het ook wel weer leuk om minimaal 1x per week bij de dealer te staan met wat problemen :X

Het nadeel is wel, dat je zo vaak verlof moet nemen omdat er zoveel vrije tijd in gaat zitten.

Zojuist nog even de rubbermat droog gemaakt, want er zit helaas geen aftapkraan in de bodem.

's ochtends zou het trouwens wel fijn zijn als er aan de binnenkant ook ruitenwissers zouden zitten, zeker nu de auto zo nat blijft van binnen.

De airco maakt nu wel over uren, maar anders moet ik te lang wachten voordat ik kan gaan rijden.

Hopelijk komt er toch wel snel een oplossing voor het lekkage probleem, want ik begin er nu zo langzamerhand behoorlijk sjagarijnig van te worden.

Turbootje :)-D

• rgrutter

ha ha ha ha ha ha

• Turbootje

Nu ruil ik zeker niet meer met jou :S

Turbootje >:D<

• rgrutter

Het nagelen hier is niet van toepassing, maar ruilen voor mij is eigenlijk geen optie meer.

Het water staat hier in Groningen er hoog buiten de auto.

Maar jij hebt hoog water in de auto.

Nu heb ik nog steeds droge voeten.:)-D

met ruilen heb ik dat niet meer.:D

• Turbootje

Psssss