Nagelen Duster 4x4 110 DCI

• rgrutter

Ook nog een lekke band ?

Een nagel er in? :D

Zie je wel….een maandagmorgen auto!

• Turbootje

:X

• Morris

Het is toch wat met de dieseltjes. Blijkbaar kennen ze meer- en vaker problemen dan de 1.6 16V. Je krijgt haast het gevoel of deze Dustertjes in een andere fabriek inelkaar worden gezet.

Ik rij nu al meer dan 18 maanden rond en heb nog niet één gebrek/defect kunnen ontdekken. Wellicht dat mijn Duster een opleidingsauto van de nacontroleurs is geweest(:D(:D(:D

Maar alle gekheid op een stokje. Het is natuurlijk nooit leuk dat je de zakelijke relatie die je hebt met je dealer, elke keer weer op de proef moet stellen. Het is leuker als je voor een beurt langskomt en kunt zeggen ; “Geen bijzonderheden,doe maar gewoon een beurt.”

In het Tevredenheidsonderzoek 2011 van de Autoweek, viel mij wel iets op. De Duster kwam er dan wel niet in voor maar wel de Sandero en de MCV. Op betrouwbaarheid hadden ze dan wel niet de allerhoogste score, maar dan wordt ook elke keer dat je terug gaat naar de dealer meegeteld, ze bleven ondanks alles wel rijden. Niet één had er met pech langs de weg gestaan. Dat is mij heel veel waard.

Ik heb dat tweemaal in mijn alweer 35-jarige autoleven mogen meemaken, maar dat is geen pretje. Dus als ze blijven rijden dan scoren ze bij mij al 100%.