Net heb ik de Duster weer opgehaald bij de dealer. Zij vertelde mij dat het automatisch op slot springen boven de 7 km/h niet aan te zetten is bij onze auto. Het betreft een Duster van 12/2011, 4x2 Laureate met 1.6 motor. Nu vind ik (en tijdens een zoektocht op internet bij de dealer) diverse verhalen dat het wel mogelijk moet zijn op de Laureate, net zoals mijn auto dus.
De dealer ging het uitzoeken in een programma, KIM dacht ik?? En zou het opnemen met Renault/Dacia.
Kan iemand mijn precies vertellen hoe het in te schakelen is? Op de site van Richard had ik al een artikel gevonden over het inschakelen door iets aan te passen op regel 170 van de boardcomputer, maar wat moet er precies ingeschakeld worden en beschikt de gemiddelde Renault/Daciadealer over de spullen om dit te doen? En bij welke dealers is het gelukt om dit in te schakelen? Mocht de dealer er niet uitkomen dan kan ik dit weer voorleggen aan mijn dealer door voor te stellen contact op te nemen met dealers waar het wel gelukt is.
alvast bedankt!
Groet, Bryan