Ziet er goed uit, voor dat geld loont het zich zelfs om nog een stuk verder te rijden!
hoi jan,
vandaag weer terug uit frankrijk. door omstandigheden 3 dagen over gereden.
we hebben meer dan 3000 km. afgelegd. zonder enig mankemend. we rijden een sandero 1.6mpi
bij luik geen enkel probleem. wel veel opbrekingen ook bij luxemburg. en de a2 bij maastricht.
in frankrijk rijdt de daas nu massaal. heel veel dusters. ook trailers met lodgy's`gezien.
door de yamashi-kit echt meer trekkracht. ook het verbruik is gunstiger, euro 95/e10
in frankrijk bij de super 1.63 in luxemburg 1.47
ff anders was het toen ik over de grens kwam in nederland.
en wat betreft het onderhoud: al met al is dit onze goedkoopste auto ooit.
mijn dealer staat altijd voor mij klaar, hanteerd schappelijke prijzen en pleegt altijd overleg als er extra werkzaamheden zijn.
over 3 weken met onze daas met caravan weer naar zwitserland, dan trouwd mijn nichtje aurelia.
dan mag de sandero weer dik 2000 km rijden.
groet uit alphen aan den rijn.
peter en margot.
Na 90.000 probleemloze kilometers vandaag mijn MCV 1.6 16v op LPG voor een beurt gebracht bij de dealer:
Klein onderhoud 186
Luchtfilter 28
Koelvloeistof 53
Remvloeistof 37
LPG filter 44
Twee wieldoppen 33
Klein materiaal 3
Totaal : 384 !!
Ik zie alleen dat ze de bougies niet hebben vervangen. Morgen even vragen waarom dat is. Staat notabene op de checklist: bij LPG iedere 30.000 km
Maar al met al valt me dit 100% mee!
Dirk
Ik krijg bij elke beurt zo'n A4tje (Onderhoudsschema) waarop allerlei werkzaamheden staan die ze dan hebben afgevinkt en rechts een reparatie-advies verdeeld in drie blokken (rood, oranje en groen). Ik weet niet of je dat herkent. Links staat: - Bougies vervangen (LPG elke 30.000 km)
Bij de 30.000 en 60.000 zijn de bougies bij mij ook vervangen…
Ik zal morgen eens navragen of ze het met opzet niet gedaan hebben….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?