2e sleutel dacia duster

• jan

kam mij imand vertellen war hij eventuel voor een extra sleutel met afstandsbedieng voor de dacia duster heeft betaald, verkoper had het over 200 euro.

lijkt mij wel een beetje duur bij aanschaf van een nieuwe duster.

mvg jan

• jan

sorry voor de taal foutjes

mvg jan

• bvh079

Ik heb 100 voor de sleutel betaald. Inleren was op kosten van de dealer.

• HenkM

Toch begreep ik meteen wat Jan bedoelde (:P).

De prijzen lopen idd uiteen, kwestie van onderhandelen?

• bvh079

Mijn broer heeft dyslexie, dus ik lees er vrij gemakkelijk overheen haha :P

• motorboom

even reageren op dit oude draadje.

Heb een nieuwe Duster besteld waar 2 volwaardige sleutels bij zouden zitten (voortaan standaard)

Zojuist door de dealer gebeld dat dit door Renault ivm kosten besparing weer is terug gedraaid.

Wat een verkeerde zuiinjigheid, wat kost dat nou helemaal ???

• stitch0709

Dezelfde info kreeg ik ook, maar i,k had duidelijk bedongen dat er een tweede direct bij geleverd moest worden. (ging bij mijn eerste Duster ook) Koste toen 80 euro.

Bij afhalen was hij er niet bij en zit nu al zo `n 4 weken op de sleutel te wachten (backorder) (td)

Als ik jou was zou ik er op staan dat bij aflevering direct 2 geleverd moeten worden. (anders moet je later een dag terug om beide sleutels opnieuw in te laten lezen.

Afspraak is afspraak.

Greets wim

ps hou ons ff op de hoogte , ga ik ook doen

• oscar54

Als je bij de aankoop hebt bedongen dat er twee sleutels worden geleverd (op papier), is de dealer verplicht ze te leveren !!!

Indien de tweede sleutel niet geleverd wordt, kan de dealer hiervoor aansprakelijk gesteld worden.

De dealer moet zich aan het afgesloten koopcontract houden, ongeacht wat Renault / Dacia Nederland verandert.

Bij niet leveren kan je eventueel juridische stappen tegen de dealer ondernemen, omdat de dealer zich niet aan het afgesloten koopcontract houdt.

• motorboom

Staat niet zwart op wit, was gewoon voortaan standaard.(1 week)

• bvh079

Niet mee akkoord gaan. Laat de dealer het maar betalen. Een auto met een afwijkende sleutel is niet wat jij besteld hebt…