2e sleutel dacia duster

• GeorgesL

Onze Lodgy is vrijdag 21 Maart jongstleden geleverd met 2 sleutels met afstandsbediening.

Ik moet er nu een zonder die elektronica bij bestellen…ook altijd wat ;-)

• Avaka

Mijn dag is weer goed! Ik heb gelachen om je opmerking! (tu)

• GeorgesL

Avaka Schreef:

——————————————————-

> Mijn dag is weer goed! Ik heb gelachen om je

> opmerking! (tu)

Ik meen het wel van die gewone sleutel, ik ga duiken en zo een elektronische sleutel meenemen onder water is link.

• HenkM

Link voor de sleutel of link voor de duiker????

• Barrabas

(tu) Kan je die dan niet gebruiken om haaien op afstand te houden of juist om ze te lokken? :)

Met een Dacia is toch alles mogelijk boven EN onder water.

• GeorgesL

HenkM Schreef:

——————————————————-

> Link voor de sleutel of link voor de duiker????

Voor de sleutel, die kunnen niet echt tegen water en zeker niet zout water.

Maar ook voor de duiker die kan dan te voet naar huis of moet in de kroeg zitten wachten tot de vrouw met de andere sleutel komt en krijgt dan weer op zijn donder omdat hij tijdens het wachten wat veel aan zijn hydratering heeft gewerkt …het leven is hard !

• HenkM

(:P) dacht al zo iets….

Heb ik toch nog een tip voor je…..

In de “gewone” sleutel zit een chip (klein zwart blokje), transponder voor de startonderbreker. Dit lijkt volledig gesloten maar is m.i. niet zo.

De chip rondom wat insmeren met zuurvrije siliconenkit zal hem ook tegen zout water beschermen (een truc die ik als ex-duiker zelf meermaals heb toegepast om elektronica te beschermen.

• Avaka

Maar als de elektronica niet meer werkt kan je de sleutel gewoon gebruiken. In het slot steken en open DRAAIEN.

Hoe simpel kan het leven zijn. :)

• Barrabas

(tu) Voor de simpelen van geest dit is echt een goeie mijn dag kan niet meer stuk boven of onder water,ha,ha,ha enz.

Avaka voor mij heb je dit jaar al de prijs van het forum gewonnen.

X(

• atienwouter

Gratis tippppppppp

Doe zoals wij het gedaan hebben.

Bertha is van februari 2011, indertijd kreeg je één sleutel met afstandsbediening en één zonder.

Met afstandsbediening is uiteraard voor mij ( Ati ).

Een derde sleutel besteld en die op een plekje aan de auto bevestigd.

Zo kunnen wij altijd in de auto komen.