2e sleutel dacia duster

• bvh079

Mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.

• Dordtenaar

Niet zo heel veel, maar gezien de lage marges in de autobranche is iedere kleine besparing meegenomen.

• Dordtenaar

Stond het op het koopcontract?

• Dordtenaar

Maar achteraf niet te bewijzen.

• stitch0709

Dordtenaar Schreef:

——————————————————-

> Maar achteraf niet te bewijzen.

Maar dan weet je wel direct dat je op zoek moet naar een andere garage qua service.

greets wim

PS . Wacht ook al vanaf 24 januari op sleutel.>:D<

• buffing

Vandaag onze nieuwe MCV opgehaald.

Hier zaten 2 sleutels mét afstandsbediening bij !!.

Misschien nieuw beleid ??.

Groetjes

Jan

• motorboom

ligt er aan wanneer de auto is/word gemaakt, het kon zijn dat ik er misschien een 2de sleutel bij krijg.

• stitch0709

Mijn 2e sleutel is binnen, Nog even wachten voor afspraak in mijn vakantie, want wil niet älweer" een ADV opnemen.

Kunnen ze gelijk alles in orde maken.

greets wim

• frans5

Bij mijn Duster ( geleverd febr 2011 ) was naast de Sleutel met deurvergrendeling en startonderbreker ook een reservesleutel bij geleverd, zonder extra kosten.

Na 3 jaar gebruik heb ik ook nog geen batterijtje hoeven te vervangen, ik heb mijn Duster gekocht bij Indumij te Etten Leur en het onderhoud laten uitvoeren bij Indumij te Roosendaal.

Dus misschien ligt het wel aan de Dealer als men extra moet betalen voor een 2é sleutel alhoewel ik dus geen 2é volwaardige sleutel heb bijgeleverd heb gekregen.

• stitch0709

hoi Frans,

het gaat ook om 2 sleutels met afstandsbediening. De “nood ”sleutel zonder afstandsbediening is er wel gewoon bij.

Staat gelijk in eerste regel.

groet wim