watssound WS-164B

• Emely

Hmmmm oplossing is al gevonden……

Manlief heeft niet verder gekeken dan zijn neus lang was…. er zit gewoon aansluiting op middels ISO stekker…. >:D<

Greetz, Emely

Emely Schreef:

——————————————————-

> Hallo allemaal,

>

> Gister hebben wij de Watssound WS-164B gekocht bij

> kruidvat voor 60 euro. Eenmaal thuis gekomen wilde

> manlief dat ding meteen bestuderen om hem

> vervolgens in de auto in te bouwen. In het boekje

> staat een mooie tekening van de achterkant van de

> radio waarop je 2 tulip stekkertjes ziet (deze

> zitten er ook) en dan aan de linker en rechter

> kant van die stekkertjes zie je gaatjes (in totaal

> vier gaatjes). Hiermee zouden de 4 boxen

> aangesloten kunnen worden….. maar die zitten

> niet op onze radio!!!! Er zit een zwartplastic

> doosje waaruit die 2 tulip stekkers komen maar

> geen gaatjes… iemand die dit herkent????

> Ik probeerde de helpdesk zojuist te bellen maar

> die krijg ik er niet aan…. Iemand een tip?

>

> Manlief gaat vanmiddag terug naar de kruidvat om

> te vragen of hij een andere radio mag zien om te

> kijken of dat allemaal zo is of dat wij toevallig

> net eentje hebben gekregen waarbij ze vergeten

> zijn de gaatjes te maken in het zwartplastic

> kapje…..

>

> Tips, adviezen, iemand die dit verhaal

> herkent?????

>

> Groetjes, Emely

• ellen

he las net je bericht en wat denk je, ja hoor zit met het zelfde probleem jammer want op zich best een goed geluid van de radio dan, wil nu overdag maar het 0800 nmr bellen wat in het boekje staat en dan maar afwachten groetjes

• ellen

hallo weet iemand toevallig wat je er aan kunt doen als je cd er uit blijft steken blijft ongeveer 2 cm er uit steken en gooit hem dan elke keer eruit, weet iemand een oplossing!!!!!!

• Avaka

Je moet de transport beveiliging schroefjes loshalen. Die schroefjes waaraan die knalrooie waarschuwings sticker vast zit……………..

• Jeroen

De LG Renoir doet het ook via Bluetooth.

Hij kan ook draadloos muziek afspelen. Wonderlijk wat ie allemaal kan voor die 59 Euro!!!

Ben benieuwd wat de A-merken in petto hebben…..(voor mij is een dergelijk apparaat nieuw in gebruik)

Je hebt er in ieder geval geen miskoop aan.

Jeroen

• toine60

Emily,

Dat verhaal ken ik, eerst aansluiten en dan de gebruiksaanwijzing gaan lezen…X(

• kees

WAT IS ER TOCH MET DIE WATTSOUND 164B AUTO RADIO AAN DE HAND ZEG 164 BERICHTEN WAARVA DE HELFT ZONDER INHOUD .

• kees

SORRY 117 BERICHTEN.

• Fred Portier

Bij mijn autoradio WS-164B werkt de Mode (modus) knop helemaal niet

naar behoren. Ik krijg alleen CD en AUX te zien.

Ik kan dus het overige zoals SD-MMc en USB Tuner niet kiezen, Wie heeft voor mij de oplossing? Dank bij vooorbaat.

Fred.

• Daciast

Hoi Cornelis,

Feit is gewoon dat deze radio erg populair is onder de Daciasten. Door het regelmatig bespreken ervan hier op het prikbord, staat dit prikbord op de eerste plaats in de zoekresultaten van Google. Dat levert natuurlijk extra bezoeken op van anderen die deze radio hebben gekocht.

Je bent natuurlijk niet verplicht om al deze berichten door te lezen; als het je niet interesseert, kun je het ook gewoon naast je neer leggen. Ik heb ook geen Sandero 1.2, dus dat zelfdenkend gaspedaal kan me ook gestolen worden (ik denk ook bij de 1.2-rijders, maar dat terzijde!). Maar dat wil nog niet zeggen dat ik elke keer ga reageren of men alstublieft wil ophouden over dat zelfdenkend gaspedaal…