Hoi
Ik was voor mijn Logan MCV 10.000 km en 2 jaar oud Eur 193 kwijt.
Kleine Beurt waarin Hulpstoffen - 3 ltr olie - oliefilter - pollenfilter
Dit is gedaan door Arend Auto in Oisterwijk
Vandaag met de sandero 1.2 16 v maar garage.
Auto is 2 jaar oud en heeft ongeveer 28000 km gelopen.
Dus kleine beurt.
Olie ververst, oliefilter vernieuwd en interieurfilter vernieuwd.
Totale kosten € 205,-
Verder geen bijzonderheden en op naar de volgende beurt bij 3 jaar of 45000 km.
Groetjes
Fam. Buffing
in 11-2011 dacia sandero Laurette gekocht bij renault/dacia dealer ongeveer 100 km van mijn huisadres omdat hij aantrekelijk geprijst was en ik een goede inruil kon krijgen.
gekocht : Sandero bouwjaar 08-2008 1.4 MPI
ingerolen : opel astra 1.6 bouwjaar 1995
Daar hij voor 26-08-2012 voor de eerste apk moest gaan en we nog op vakantie moeten toch maar even een apk laten doen.
( bij een andere renault/dacia dealer dichter in de buurt )
uitkomst schrok ik nogal.
de sandero heeft 50.500 km gereden. ( ongeveer 4000 km in eigen beheer )
APK 24.37 €
ALL-IN Remblokken en schijven voor vervangen. 247.06 €
Middendemper uitlaat vervangen 182.35 €
ophanging uitlaat herstellen ( lassen ) 33.61 €
19% btw 92.61 €
totaal kosten 580.00 €
in november moet hij voor de 4e beurt wat volgens de prijs opgaaf ongeveer 640€ gaat kosten.
totaal bedrag van 1220€ om 1 jaar eigenaar te zijn vind ik eigenlijk aan de ruime kant.
Neemt niet weg dat ik het een mooie Auto vind en dat hij goed rijd.
Groet
Jupiler
@jupiler…..je moet geen enkele autoverkoper of het nu wel of geen autodealer is vertrouwen op zijn blauwe ogen,als ze er geld aan kunnen verdienen verkopen ze hun eigen moeder nog.
Als je zelf geen verstand hebt van auto's neem dan iemand mee die het wel heeft of laat een aankoop keuring doen bij de ANWB of een andere onafhankelijke instantie…..en zelfs bij een nieuw gekochte auto is het soms nog een welles nietes als het om garantie gaat.
Vandaag heeft onze sandero 1.2 16 v een 30000 km beurt gehad. Kleine beurt.
Olie ververst, oliefilter vernieuwd, interieurfilter vernieuwd, profieldiepte banden genoteerd, vloeistoffen bijgevuld…
kosten € 120
Verder bijzonder vriendelijk geholpen door het personeel van Terwolde in Emmen ! Ook de monteur was zeer gemotiveerd en vriendelijk en was niet te beroerd om enkele specifieke vragen over m'n Sandero te beantwoorden.
Vandaag heeft onze sandero 1.2 16 v een 30000 km beurt gehad. Kleine beurt.
Olie ververst, oliefilter vernieuwd, interieurfilter vernieuwd, profieldiepte banden genoteerd, vloeistoffen bijgevuld…
kosten € 120
Verder bijzonder vriendelijk geholpen door het personeel van Terwolde in Emmen ! Ook de monteur was zeer gemotiveerd en vriendelijk en was niet te beroerd om enkele specifieke vragen over m'n Sandero te beantwoorden.
MACIA WAT EEN DURE DEALER
Ter vergelijking 30000km beurt 28-07-2010 klein onderhoud 137,82 bougie,s 47,06 gasfilter 35,70 milieu 2.95 -TOTAAL 267,10
90000km beurt 08-02-2012 klein onderhoud 156,30 bougie,s 47,90 gasfilter 36,10 remvloeistof 31,09 achter remmen reiniging 52,20klein materiaal 3,55 en milieu 0,69 TOTAAL 390,12
Totaal prijzen is alles inclusief 19% btw (de andere losse genoemde zaken was exclusief btw,vandaar dat het totaalbedrag hoger is dan de losse zaken bij elkaar geteld!
Macia we hebben een Logan MCV 1.6 16 V op LPG van september 2009 dus dezelfde auto! Ik vind het onderhoud (bij Bochane Zeist-wel een heel fijne garage!!) al veel geld en jij betaalt nog veel meer .
Ik zou maar ns naar een ander gaan!
Groet, Martin.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?